http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: TORNEM A CÓRRER??

miércoles, octubre 21, 2009

TORNEM A CÓRRER??

No mos enganyarem, ni volem ser lo que no podem!! Estic bastant fluixet físicament!! Des del Juny que no participo en cap cursa i lo pitjor, que quasi no entreno!!

Però bueno, com después de molts mesos, la participació de l'equip en una cursa és alta i diguessem, que la cursa d'Ulldecona no és de les més dures (sense perdre mai lo respecte per una cursa) m'he decidit apuntar-me!!

L'únic objectiu ara és acabar-la viu (o sigue que molt exigent no sóc, per què tampoc puc ser-ho) i tornar a viure una matinal d'esport, sana, de competició i bon ambient, com fa temps que no visc!! I sincerament, tinc moltes ganes, encara que també molts dubtes!! Perquè no sé com me trobaré!! bueno, crec que bastant mal durant la cursa, però espero que molt content a l'acabar-la!! Aquest temps d'"inactivitat" m'ha permés tornar a valorar lo que fem, per què después de tantes curses un ja no aprecia lo que fa i perd la noció de distàncies i desnivells. No fem gran cosa, però per a mi ara torno a vore que és molt!!

Només falta afegir que la II Cursa de Muntanya d'Ulldecona, és la 13na prova (i penúltima) puntuable per a la II Copa Curses de Muntanya Terres de l'Ebre, Trofeu Pam i Toc i que consta de 26 km i 915 metres de desnivell positiu.

Enguany, per diferents motius, estic molt lluny de renovar el reconeixement a la regularitat.

Cursa d'Ulldecona de l'any passat

+ info Cursa: http://www.sudactiu.com/

Etiquetas: ,

2 Comments:

At 10/28/2009 1:11 p. m., Blogger Pingu said...

a veure si pots dir quatre cosetes de com va anar la cursa.

agur.

 
At 10/28/2009 1:13 p. m., Blogger krusty said...

CANSAT
CONTENT
SATISFET
ESPERANÇAT

després més coses!! tinc lo post a mig-fer!!

 

Publicar un comentario

<< Home