http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: La tornada més esperada desde John RAMBO

domingo, febrero 03, 2008

La tornada més esperada desde John RAMBO

Les tornades solen ser en ganes amb molta il•lusió però com tots sabem la continuació, el seguiment, la constància, LA DIXOSA CONSTÀNCIA!!! Ens mata a tots i per no arribar altre cop aquest punt, tornaré tranquil•lament i pausadament. A partir d’ara pingu escolta serà una cançó actual o no! I amb pocs o gens comentaris (que total sols llegeix Krusty), i tampoc lo vull saturà. Doncs reiniciem, Aquesta setmana Pingu escolta.


Etiquetas:

8 Comments:

At 2/04/2008 12:28 p. m., Blogger krusty said...

DEsenganyat PingU!! jo tampoc los llegeixo (no sé com s'escriu "llijo") los teus comentaris!! jeje!! bueno, una miketa si!! en diagonal!! jeje!!

Sempre m'ha encantat Bosé!! Com a professional!! vull dir no sexualmnt!! encara q si fos dona o gay o bisexual!! segur q m'agradaria tb així!! tinc inclús CDs d'ell comprats!! jeje!! i esta cançó en sa neboda tb m'entusiasma!! a més crec q és un videoclip molt elegant!!
X cert, ojo les agujetes dp de tant de temps sns escriure!! jeje!!
Ara ja només falten les fèmines!! vos animeu!?!?!?

Mb7s;)

 
At 2/04/2008 1:19 p. m., Anonymous Anónimo said...

s'escriu "llixo", sense manies, que és correcte!

:D

ja era hora que tornesses Pingu!!!!

 
At 2/04/2008 4:46 p. m., Blogger Pingu said...

Després d'una temporada, de relax torno amb una mica de ganes, no moltes jejeej.

agur.

 
At 2/04/2008 4:54 p. m., Blogger krusty said...

DEs d'ara mateix ja llixo més!!
Merci Jacme x l'ajuda!!

PingU!! ja pareix Ronaldinho!! surt a escalfar-se molt fort i després al partit no fa res!! jeje!!

MB7s;)

 
At 2/05/2008 12:20 p. m., Blogger Pingu said...

Sperat!! pendonot!! i espavila q tinc mono de car-NAVAL que no es la fusió de dos empreses, una naviliera i l'altra lloguer de cotxes... jeejej., sinó d’imatges de la festeta.

agur.

 
At 2/05/2008 12:25 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei Pingu!!benvingut!! jo tb llixo los posts i comentaris!! vinga Angelina!!!

A mi tb m'agrada molt esta cançó de Bosé, ara ell físicament no m'atreu gens!! i sa neboda tampoc!! je,je!!

Moltsbes!!!

 
At 2/05/2008 12:46 p. m., Blogger krusty said...

Deus ser la única noia q no li agrada Miguel Bosé!! ja sabia jo q tens gustos raros en lo referent als hòmens....t'atrauen les belleses diferents!! poc convencionals!! jeje!!

MB7s;)

 
At 2/05/2008 5:56 p. m., Blogger krusty said...

Ara he entés lo de la tornada més esperada!! the refereixes a tu!! no??? uf!! q lento!! pitjor q una tortuga coixa sense retrovisors laterals ni alerons delanters!!

MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home