POST T6
Algunes de les Frases Cèlebres d'una tesi que en algun moment va semblar més lo club de la comèdia que no un acte científic, institucional i serio ;)
1; no le puedes exponer de golpe y porrazo...(encara no sé com hem va sortir aquesta expressió!!)
2; oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació (acompanyat d'un joc de mans a dreta i esquerra al ritme d'oxidació-desoxidació!! Semblaven les maraques d'Antonio Machín!!)
3; pacientes que hayan patido… sufrido!! sufrido (como lo "Xafo"!!)
4; aquí mostro un tall d’un diafragma nostre. Bueno, nostre no!! de los animals, claro! (Per si quedava algun dubte!!)
5; Desde mis conocimientos del corazón, que són pocos.
6; En los hombres. Perdón, en los humanos. Hombres y mujeres, claro. (Ui!! per poc me guanyo una mirada assassina de tot lo consistori femení!! Vaig rectificar a temps!! jeje!!)
7; Teníamos la duda de si metíamos interrogativos (¿?!¿!). (volia dir interrogantes!!)
8; La razón es un poco absurda (bueno, la vida ja ho és així també, no?)
9; Cuando tienes el animal boca arriba y uno es dere…dere… de derechas…(DIESTRO!! crec que no se m'oblidarà mai!!)
10; Esto ya sería quizás otra t6 (Resposta que sempre queda bé quan te pregunten per que no ha sfet això o no has d'allò!!)
11; Membre del tribunal: "sería una pena que no continuase con esto!". Jo sense dubtar gens ni mica: "
pues será una pena!!"
12; las heces al microscopio electrónico de barrido son muuuuuuuuuuuuuuuuyyyy interesantes.
13; -Porquè usa el concepto Formalina en lugar de formol?? ya es una nomenclatura que casi no se usa!!
-lo uso… no sé… para que no se pierda el concepto! (i me quedo tan ample!!)
14; -Porqué has puesto una foto de una montaña suiza? - Por que me gusta! No es que tenga ninguna cuenta corriente ahí!! (ojalà!!)
Agrair molt sincerament la recopil·lació de les frases fetea per La Santi!!
I aquí un video "recuperat" del baül del records!!
Podeu llegir l'original a: http://somlosquesom.blogspot.com/2006/01/biofranctiradors.html
Altres videos "interessants" rodats al departament (no mos tractaven massa bé, però natros xalàvem que no veigues...):
La trilogia de la Foscor:
Quan es fa fosc 1ra part
Quan es fa fosc 2na part
Quan es fa fosc 3ra part
Tornado a la VistA!!
6 Comments:
pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)
pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)
Mb7s;)
Mb7s;)
T'ha kedat clar o no!?!?!? jeje!! joder...això si q és un hat-trick!! i no lo de Messi!! jeje!!
Mb7s;)
No se si m'ha quedat gaire clar, que meu pots repetir jejejej.
au la musiqueta.
Publicar un comentario
<< Home