http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: POST T6

miércoles, marzo 21, 2007

POST T6

Algunes de les Frases Cèlebres d'una tesi que en algun moment va semblar més lo club de la comèdia que no un acte científic, institucional i serio ;)

1; no le puedes exponer de golpe y porrazo...(encara no sé com hem va sortir aquesta expressió!!)

2; oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació- oxidació-desoxidació (acompanyat d'un joc de mans a dreta i esquerra al ritme d'oxidació-desoxidació!! Semblaven les maraques d'Antonio Machín!!)
3; pacientes que hayan patido… sufrido!! sufrido (como lo "Xafo"!!)

4; aquí mostro un tall d’un diafragma nostre. Bueno, nostre no!! de los animals, claro! (Per si quedava algun dubte!!)

5; Desde mis conocimientos del corazón, que són pocos.
6; En los hombres. Perdón, en los humanos. Hombres y mujeres, claro. (Ui!! per poc me guanyo una mirada assassina de tot lo consistori femení!! Vaig rectificar a temps!! jeje!!)

7; Teníamos la duda de si metíamos interrogativos (¿?!¿!). (volia dir interrogantes!!)

8; La razón es un poco absurda (bueno, la vida ja ho és així també, no?)
9; Cuando tienes el animal boca arriba y uno es dere…dere… de derechas…(DIESTRO!! crec que no se m'oblidarà mai!!)
10; Esto ya sería quizás otra t6 (Resposta que sempre queda bé quan te pregunten per que no ha sfet això o no has d'allò!!)
11; Membre del tribunal: "sería una pena que no continuase con esto!". Jo sense dubtar gens ni mica: "
pues será una pena!!"
12; las heces al microscopio electrónico de barrido son muuuuuuuuuuuuuuuuyyyy interesantes.

13; -Porquè usa el concepto Formalina en lugar de formol?? ya es una nomenclatura que casi no se usa!!
-lo uso… no sé… para que no se pierda el concepto! (i me quedo tan ample!!)

14; -Porqué has puesto una foto de una montaña suiza? - Por que me gusta! No es que tenga ninguna cuenta corriente ahí!! (ojalà!!)

Agrair molt sincerament la recopil·lació de les frases fetea per La Santi!!

I aquí un video "recuperat" del baül del records!!
Podeu llegir l'original a: http://somlosquesom.blogspot.com/2006/01/biofranctiradors.html

Altres videos "interessants" rodats al departament (no mos tractaven massa bé, però natros xalàvem que no veigues...):
La trilogia de la Foscor:
Quan es fa fosc 1ra part
Quan es fa fosc 2na part
Quan es fa fosc 3ra part

Tornado a la VistA!!

Etiquetas: , ,

6 Comments:

At 3/21/2007 5:44 p. m., Blogger krusty said...

pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/21/2007 5:44 p. m., Blogger krusty said...

pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/21/2007 5:44 p. m., Blogger krusty said...

pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/21/2007 5:44 p. m., Blogger krusty said...

pINGU!! SI HAS de penjar algo not talles!! bueno..si és una entrada!! a la Jolie no li faces mal!! jeje!! és q ja tenia mono de penjar alguna entrda!! feia dies q no ho feia!! casi una 7mna!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/21/2007 5:45 p. m., Blogger krusty said...

T'ha kedat clar o no!?!?!? jeje!! joder...això si q és un hat-trick!! i no lo de Messi!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/22/2007 12:45 a. m., Blogger Pingu said...

No se si m'ha quedat gaire clar, que meu pots repetir jejejej.

au la musiqueta.

 

Publicar un comentario

<< Home