http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: SoMarAtÓ

martes, marzo 13, 2007

SoMarAtÓ

Ja per anar acabant lo tema de la MaratÓ, per que potser ja esteu més cansats que natros!!, les fotos oficials de le carrera!! També podeu vore los diplomes dels debutants jesusencs i lo del campió!! Per si voleu comparar!! si es que se pot comparar algo!!! Per que estos keniates, no sé si és pels lleons de la sabana, però corren que se les pelen!! Vaya ritme més endemoniat!! L'haurem de fer dels 7Cervells!! glups!! Una última anécdota, no sé per què estic enquadrat a la categoria femenina!! Si un costat més afeminat diuen que si que lo tinc!! però d'aquí a posar-me com a dona...

Etiquetas: , ,

5 Comments:

At 3/14/2007 10:50 a. m., Blogger Pingu said...

Corre, Corre que pillu!!! jeje.

agur.

 
At 3/14/2007 12:55 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! bon dia!!
Pingu que pilles??

Un dubte!! abans me sortien els títols de les entrades d'atres blogs, així m'anava bé per llegir el que m'interessava i ara no me surt. Què passa??

A punt d'anar a dinar que ja toca!!

Moltsbes!!!

 
At 3/14/2007 1:31 p. m., Blogger krusty said...

Si anem en lo cul a l'aire pillarem un constipat!!
Srta!! al teu dubte!! no sé!! jo ara si q veig los títols dls altres blogs!! a la columna dreta abaix!! potser quan tu ho has mirat no funcionava xq a vegads actualitzen dades o fan taskes d manteniment!!
Us agrada "Antígona"?!?! Dvndrs 20 Abril a l'Auditori!!! a mi m'agradaria anar!! Són com la Sant Miquel!! Allà on va triomfa!!!!
MB7s;)

 
At 3/14/2007 2:12 p. m., Blogger krusty said...

X cert Pingu!! tu no penjes res?!?!? va!! q ja fa més d'1 7mna q stàs desaparecido!! entre los llibres!?!??! vas poder traure algo d profit lo disabte la tarde??? xq en akella veu d'ultratumba....me penso q poketa cosa!! jeje!!!
Mb7s;)

 
At 3/15/2007 9:41 a. m., Blogger Pingu said...

Sempre m'han dit q qui és bo per rondar és bo per a matinar, doncs....... UNA MERDA!!!!

agur.

PD: encara no se la nota però espero q vagi Molt bé. Ultratumba al poder.

 

Publicar un comentario

<< Home