http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Wii Sports Experiment

lunes, febrero 05, 2007

Wii Sports Experiment

El fenomen “aWiijetas” ens ataca, l’altre dia vaig sentir a uns amics que comentaven:


- Amic 1: “em fa mal el braç de jugar a tenis”
- Amic 2:“doncs a mi de la boxa”
- I jo innocent de mi, vosaltres feu boxa i tenis???
- Amics 1 i 2: NOR!!! Juguem amb la Wii.
- Jo: Komor???

Arrel d’això vaig trobar per la xarxa “Wii Sports Experiment”, en la qual un “personatge” durant 6 setmanes jugava 30 minuts al “Wii Sports”, realitzant un seguiment del pes, grassa, calories consumides...

Aquí teniu un video del personatge en qüestió, a l’estil ROCKY.





Un altre vídeo del dia a dia.





I finalment els resultats, que no estan gens malament.

Pes: 4 kg menys.
IMC: 25,2 a 24,0
Percentatge de grassa: del 19% al 17,2%
Registres personals a la Wii Sports:
Tenis (1.876 punts)
Bolos (1.345 punts)
Boxa (1.120 punts)

Ara jo no es poden utilitzar les típiques excuses per no fer esport (plou, fa vent, neva ...) jejejeej.

Etiquetas: ,

12 Comments:

At 2/05/2007 2:55 p. m., Blogger krusty said...

2 pensamnts contradictoris!!
A) és normal q fent 30 min al dia d'sport se pergue pes!! i més si tens un hàbit sedentari!!

B)Per altra banda, no me crec los resultats tan espectaculars!! o q stos s'hagin aconseguit només en lo q diu (xl q fa a dies o sport!!)!! Potser lo noi té un metabolisme accelerat!! pro la gran majoria d gent això no li passarà!! perdre 4 kg sns apenes moure los peus d'enterra!??!? i definir-se se sense peses!??? inicialmnt surt amb un índex de 25!! en teoria (seguint los varems internacionals)seria sobrepés!! no crec q lo tingue!! les fotos stan també en certa manera trucades!! la llum del "després" és més intensa!! fet q afavoreix q semble més prim!! No sé!! he stat (i stik) fent molt de tmps sport i no ho vaig massa creïble stos reultats "instantanis" només fent 30 min i sense apenes suar!! Ara B!! q és millor fer això q stà empoltronat al sofà sns fotre res!?!?? evidentmnt q tb!!! o sigue q tot i q ho crec exagerat feu SPORT!! i si x alguns la única manera possible és en la WII, pos avant!! sigue com sigue feu q lo vostre COR stigue en plena forma constantment!! penseu q només ne tenim un i se la de cuidar!!!
MB7s;)

 
At 2/05/2007 2:56 p. m., Blogger krusty said...

vaya TABARRA!!
MB7s;)

 
At 2/05/2007 3:03 p. m., Blogger Pingu said...

DESTROSSA ENTRADES!!! buah, buah, jejejejeje.

agur.

 
At 2/05/2007 3:17 p. m., Blogger krusty said...

Per on passa lo meu ratolí no torna a creixer una entrada!! jeje!! "LA TILA!!!" q me farà falta lo dia X!!! jeje!!
MB7s;)

 
At 2/05/2007 3:56 p. m., Anonymous Anónimo said...

Bueno, si ajuntem consola i esforç físic és possible q passe un a cosa inimaginable per a mi fa un temps: Que me dixen d'agradar los videojocs!!!!!!

 
At 2/05/2007 4:01 p. m., Blogger krusty said...

Tb hi ha jocs amb lo mando ste pro de tipus més personal!??!? o sigue...ja m'enteneu!!!! o se pot crear alguna mena de cort-circuit amb les humitats?!???
Pingu!! tu q domines lo tema il·lustra-mos!!!!! jeje!!!
MB7s;)

 
At 2/05/2007 5:10 p. m., Blogger Pingu said...

Home trobo quel tema lo domina més la Jolie, jejeej, m'explico: ella va ser la q va penjar l'instrument per l'ipod!! L’INSTRUMENT!! ja m'enteneu!!

agur.

 
At 2/05/2007 7:55 p. m., Blogger Angelina Jolie said...

Per alusions me toca escriure, però meu disat completament fora de joc, estic desconcertada, hauré d'anar al de Björk (de concert,jeje). UFFF, pataquejo!!

 
At 2/05/2007 8:40 p. m., Blogger krusty said...

Q bona Jolie!!! l'he haugut de llegir 3 vegades x entendreu!!
Pensava en lo jugador de tennis, q les tirava fora!! les pilotes!! i no sé....coses molt rares i irreproduibles amb només 8 dits i 26 lletres!!
Mb7s;)

 
At 2/05/2007 11:09 p. m., Blogger Nuriaka said...

JUAS JUAS EM MOLA SABER QUE NO SOC LA UNICA VICIADA A LA WII (ARA M'ACABO DE DESCARREGAR EL CANAL NOTICIES)... NOMÉS CAL VEURE EL MEU BLOG QUE AMIC QUE ENTRA AL MEU ZULO, AMIC QUE S'ENGANXA A LA WII JUASJUAS...
NOMÉS UNA COSA: COM PUC TREURE EL MEU MII D'ALLÀ DINTRE I PASSAR-ME'L A JPG O ALGU AIXINS???

 
At 2/06/2007 12:50 p. m., Blogger Pingu said...

No sabe, no contesta, però t'escolta.

agur.

 
At 2/06/2007 1:23 p. m., Blogger krusty said...

1r!! q collons és "MII"?!?!?? jo no he vist una WII en "directe" com tu q jastàs cansada!! x cert, los exercicis en la Wii dp se noten en lo BodyPump!?!?? te sents millor!??!? més forta!!??? o los de la Plana sou unes figa-flors iwalmnt?!?!? jeje!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home