http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta...(23)

jueves, febrero 01, 2007

Aquesta setmana pingu escolta...(23)

Abans de sentir algun comentari del tipus: “anirem al pròxim concert d’aquests tíos?”, us recordo que Kurt Cobain o sigui el cantant està mort.

Canviant un poc d’estil musical de cantautor espanyol a grunge americà, aquesta setmana pingu escolta Nirvana. Aquesta banda va iniciar el seu èxit amb “Smells Like Teen Spirit” que ara podreu escoltar, i segur coneixereu. Esta considerat com el grup de la generació X, o sigui, els nascuts entre el 71 i 81 aproximadament...

Però ja se sap que a vegades la “fama mata” i mai millor dit, Cobain no va suportar ser un idol de masses i va decidir suïcidar-se l’abril de 1994.

Smells like teen spirit



Rape Me



Avui no hi ha web... normal!!

Etiquetas:

7 Comments:

At 2/01/2007 12:48 p. m., Blogger Pingu said...

Aquest 2007 pot ser brutal!!! ja que apareix nou treball de Björk, Radiohed, Franz Ferdinand, un recopilatori homenatge a REM, i COLDPLAY comença a treballar... tindré q rascar-me la BUTXACA xò val la pena.

I si fan gira algun d'aquests grups HAUREM DE FER PENSAMENTS!!!!

agur

 
At 2/01/2007 1:04 p. m., Blogger krusty said...

Jo vaig viure en la meua pell lo fet de sentir: "quan vinguen a BCN podriem anar a vore'ls!!". D'això ja fa 10 anys!! los del pis dl Mejia Lequerica (patriota equatorià!!) segur q se'n recorden!! jeje!! Víctor era un gran fan i jo los vaig comnçar a coneixer millor a través del seu CD amb Jordi culé al damunt!!
Per cert!! tb torna The Police!!
MB7s;)

 
At 2/01/2007 1:15 p. m., Anonymous Anónimo said...

Pingu, jo m'apunto als concerts!!! Me podries grabar algo de Nirvana per recordar el meu anyorat passat d'universitari irresponsable pq quan jo ho escoltava encara anava en cintes de cassette...

Mb7s!

 
At 2/01/2007 4:19 p. m., Blogger krusty said...

LA pregunta és.....xq me surt q no hi ha cap comentari d'esta entrada (0 q dieu? eh?) i realmnt n'hi han 4?!?!?!? Tb us passa?¿!??
Mb7s;)

 
At 2/02/2007 11:53 a. m., Blogger Pingu said...

A mi em surt perfecte 4!!, lo q nom funciona són les post passades del desplegable.

I SI coper, jat faré una copia.

agur.

 
At 2/02/2007 11:54 a. m., Blogger Pingu said...

A mi em surt perfecte 4!!, lo q nom funciona són les post passades del desplegable.

I SI coper, jat faré una copia.

agur.

 
At 2/02/2007 1:36 p. m., Blogger krusty said...

si!!si!! ja vo veig!!!doblement Perfecte!!! jeje!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home