http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: ARRASSANT!!! St. FRANCESC DAY!!!

lunes, enero 15, 2007

ARRASSANT!!! St. FRANCESC DAY!!!

Ja ni me'n recordava!! No en va, ja fa quasi 2 mesos i mig!! Tinc memòria de peix!! O d'elefant!! Depen de per a què!! Jeje!! Però no discutirem ara sobre la meua memòria!! De lince?!? (Us heu fixat alguna vegada que sempre se comparen les qualitats humanes en animals?!?!?!?). Va que me desvio!!! La pròxima a la dreta.....

Després del gran èxit del video "St. Francesc Night!!", (aquí teniu el link de l'entrada: http://somlosquesom.blogspot.com/2006/10/sant-francesc-night.html) els productors (o sigue jo!!) han decidit "penjar" la festa de dia!!! o Day!! Què té d'especial!??!? Que vam ARRASSAR!!!! Es va fer concurs de paelles!! Qui va guanyar?!?!? Maite i Cristina!! SLQS, en col·laboració en los Tiburonets!!! Després, concurs de Guinyot!! Qui va guanyar?!?! Cristina i Maite com a representants de la Lluna!! Però lo seu cor és verd-i-taronja!!! L'altra parella finalista?!?!? La nostra penya SLQS, però amb membres dels Tiburons (NeNe i Raul!!)!! Total!!! Que no vàrem deixar res per als altres!! Ho sentim molt!!! Jeje!! I les noies del SLQS s'ho van emportat tot!!!! Com sempre...LES DONES AL PODER!!!



Aquí teniu també el link del video de St.Francesc per la nit. Diguéssem que és més alegre... http://www.youtube.com/watch?v=zaoNJOagPCw

Etiquetas: ,

15 Comments:

At 1/15/2007 5:42 p. m., Blogger krusty said...

Bueno...x si algú no ho ha notat!! ja stem al futur!! versió BetA!! starà B x lo tema etiketes!! encara q crec q ara x a publicar un post se necessitarà compte al Google o Gmail (q és lo mateix!!)!! per a posar comentaris serveix lo de smpre!!
MB7s;)

 
At 1/16/2007 5:27 p. m., Blogger krusty said...

Eis!! Stik solet!??!?!? Vine'm a vore!! vine'm a vore!!!! a mi lo format este BetA me va bstnt més lento!! i a vatros?!?!? me costa molt obrir!! potser us passa lo mateix i x això no poseu comentaris....
MB7s;)

 
At 1/16/2007 7:17 p. m., Anonymous Anónimo said...

Hola a tots i totes!!!!
per aqui a la lluna tot molt aborrit. Estic adormint-me i mira que encara es pronte. Esperaba trobar algun comentari de Mal Royo pero trobo que esta molt ocupat fent deport,jeje.
Les fotos molt boniques i les caretes encara mes.jejeje.

 
At 1/16/2007 7:49 p. m., Blogger krusty said...

OH (q no vull dir la nomenclatura química de l'alcohol!!)!! q bonic!!! kina sorpresa!!! com estava SOLet a vingut la Lluna a fer-me companyia!! pro és un amor impossible!! "Peor para el Sol!! q se mete a las seis en la cuna del mar a dormir!! mientras un servidor le levanta la falda a la Luna!!" Q grande Joaquin!!!
Mal Royo iwal encara stà x Sitges!! corrent de valent per la integritat del seu culet!! jeje!!
MB7s;)

 
At 1/16/2007 9:03 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Hl!! buenas lluna!! ja era hora eh!! je,je!!tot lo bo se fa esperar!! je,je!!

Krusty!! com és k Angelina i Srt no surten a "contribuyentes"?? k ya no mos vols?? mos has exclos del teu grup!!oh!!snif,snif!!Te crea mal rollo que lo sector femení (i no serà per la meua contribució) tingue més seguiment i valoració de públic?? bueno,...je,je!!!
Ah!! i tampoc me surten los dibuixets de ningú!! deu ser cosa meua!!

Vaigue mb!!!
Moltsbes!!!

 
At 1/17/2007 9:35 a. m., Blogger krusty said...

A vore Srta!! tanta mestra i oposicions i x a q mos serveix!??!?!? si no llegim!!! torna a llegir lo 1r commnt d'esta entrada!! Diu això:"Bueno...x si algú no ho ha notat!! ja stem al futur!! versió BetA!! starà B x lo tema etiketes!! encara q crec q ara x a publicar un post se necessitarà compte al Google o Gmail (q és lo mateix!!)!! per a posar comentaris serveix lo de smpre!!
MB7s;)" i concretamnt:"encara q crec q ara x a publicar un post se necessitarà compte al Google o Gmail (q és lo mateix!!)!! per a posar comentaris serveix lo de smpre!!". Dubte solucionat?!?!? A mi dibuixets si q me surten!! i si!! fa molta ràbia q los comentaris femenins (o femení!!)tinguen (segons tu!!) més seguiment i valoració dl públic!! Si lo q jo vull és q ningú mire lo blog!!! i q ningú digue res!! DONA!!! q som un equip!!! no som individualitats!!! lo q haurieu d fer més tots és scriure!! si voleu claro!! bueno, minuda!! mos parlem pronte!!!
Mb7s;)

 
At 1/17/2007 1:06 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ei hola a tots que passa que em troveu a faltar o que, ja estic a casa, no estic corren x sitges, i el meu culet en bon estat, bueno en bon estat això ho haurien de dir les noies que són elles qui jutgen si un culet està bé o no, encara que com diu mamare, aqui no hi ha ni res, diu que non tinc, encara que jo penso que algo hi ha millor o pitjor, però algo hi ha!Si no contesto per les tardes, esque treballo, no com atres, que es passen la tarde jugan a les màquinetes o mirant-se les botelles d´alcohol!!jeje, besets a totes, i a tots, que sino Pere s´enfada!

 
At 1/17/2007 1:06 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ei hola a tots que passa que em troveu a faltar o que, ja estic a casa, no estic corren x sitges, i el meu culet en bon estat, bueno en bon estat això ho haurien de dir les noies que són elles qui jutgen si un culet està bé o no, encara que com diu mamare, aqui no hi ha ni res, diu que non tinc, encara que jo penso que algo hi ha millor o pitjor, però algo hi ha!Si no contesto per les tardes, esque treballo, no com atres, que es passen la tarde jugan a les màquinetes o mirant-se les botelles d´alcohol!!jeje, besets a totes, i a tots, que sino Pere s´enfada!

 
At 1/17/2007 2:53 p. m., Blogger krusty said...

bon Royo!! Tantes ganes tenies d'scriure q ho fas 2 vegades!?!?? jeje!! o tens un "ego" massa gran i x això repeteixes!! jeje!!
Les mares smpre tenen raó!!! són unes savies!! o sigue q tu fes-li cas!!!
Pro tens raó!! un cul smpre és 1cul!! nhia d millors o pitjors!! pro sempre hia cul!!!
MB7s;)

 
At 1/17/2007 4:24 p. m., Blogger krusty said...

X cert, Pingu!! q tal exàmens?!?!? a vore si has estudiat prou!! jeje!!
MB7s;)

 
At 1/18/2007 9:47 a. m., Blogger krusty said...

Pingu, x cert!! vaig enviar lo del dinar i beers per a la trobada!! tan dit algo?!?!? a mi de momnt no!! bueno....suposo q ja diran...
Mb7s;)

 
At 1/18/2007 1:24 p. m., Blogger Pingu said...

Hola!!! vos tinc abandonats esta stm. jeje.
Blocquedada:

"Esteu apuntats! Lo dinar cadascú se'l pagarà al restaurant, només volem que la gent s'apunte per fer la reserva de manera correcta (i que no ens trobem que no tenim taula!"

 
At 1/18/2007 1:27 p. m., Blogger Pingu said...

... continuant, Krusty això q he escrit és el correu q m'han enviat desde blocaires.

X crt, has vist les fotos de la trailuec? surt en Bon Royo, i els seus amiguets diuen q ho ha fet molt BÉ, jeejej.

agur.

 
At 1/18/2007 2:59 p. m., Blogger krusty said...

Bueno!! a mi no m'han contestat!! vaig enviar dilluns a migdia!! esperaré a dmà i sinó tornaré a enviar!!
A la pàg UEC Trail ja fa setmanes q entro regularmnt!! està molt bé!! ho vaig trobar de rebot i dp va apareixer la nova estrella jesusenca!! jeje!!
MB7s;)

 
At 1/18/2007 3:58 p. m., Blogger krusty said...

Ei!! MAL ROYO!!!!
no mha kedat clar si prens o no prens!!! si stàs FATAL o no!!! UF!!! a la 2na ñínie m'he perdut!! jeje!!! Saps q tens amics q te poden ajudar!!! pro thas d'exterioritzar (Vale!! SrtA!! ja sé q jo tb!!)!! EXTERIORITZAT!!!
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home