http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: ABRAÇADES GRATIS!!

lunes, enero 29, 2007

ABRAÇADES GRATIS!!

No acostumo a posar entrades series!! Tots tenim los nostres problemes, dubtes i cabories!! i crec que este no és lo puesto per a reflexionar sobre desgracies, tristeses i altres elements negatius que mos envolten o fins i tot oprimeixen!! Este blog seria més una font d'escapament, de riure i disbauxa!!
Peró no m'he pogut estar de penjar este video!! No sé si és per que estic en una temporada més sensible de l'habitual, però este video m'ha fet riure i emocionar-me a la vegada!! Encara que m'ha emocionat més que no riure!! Pot semblar una tonteria, però si al món es dediquessen a fer campanyes com aquesta, segur que no haurien tantes desgracies!! PEr cert, Hugs vol dir abraçades!! Un fet significatiu és que ho he hagut de buscar a un traductor!! no és que domine l'idioma a la perfecció!! però tampoc sóc un complet ignorant i paraules bàsiques les conec!! I que una paraula tan afable i comú no la sàpigue, i en canvi que conegue d'altres de més cruels (com guerra, arma, ira, ràbia, temor...) també m'ha fet reflexionar!!
Ah!! S'ha demostrat científicament l'efecte curatiu i terapeutic de l'abraçada!! O sigue que ja ho sabeu...
Per cert, ahir vaig vore esta notícia a les pantalles del metro (l'entrada ja fa més d'una setmana que la tinc preparada!!) i diu que ja arribat l'onada a Catalunya!! ho sigue que si vos trobeu algú pel carrer i vos fa una abraçada no us assustesseu!! És per erradicar la "mala-llet" mundial i fomenta l'amor al món!!


El video anterior podriem dir que és l'original, i com molt bé apuntava Pingu ja el tenim a BCN: http://www.youtube.com/watch?v=OAkAuIJhgFI o http://www.youtube.com/watch?v=zESzA_Cpg5E, n'hi ha bastants, si ne voleu vore més simplement cal posar al buscador: Free hugs barcelona!!

Etiquetas:

9 Comments:

At 1/29/2007 10:54 a. m., Blogger krusty said...

Com diu Moi q ha vist en una peli: ".....a veces la vida es muy fàcil y otras veces muy difícil, pero es siempre la misma vida....". Ahí keda....reflexionem amics!! reflexionem!!!
MB7s;)

 
At 1/29/2007 12:19 p. m., Blogger Pingu said...

No es broma!! tinc la pell de gallina o GALLINA DE PIEL com diu un critik futbolístic. La veritat és que costa poc ser feliç, però ens capfiquem en amargar-nos per coses que no son importants.

agur.

 
At 1/29/2007 12:47 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! bon dia de dilluns!!

Avui no estic preparada x pensar en tot això que esteu dient!!

Consulta: Krusty ja t'ho he dit però he tornat a fer lo del gmail i me diu que l'enllaç no és vàlid, no me dixa accedir i en teoria està creat.M'has de tornar a invitar?No sé...

Això que expliqueu ho vaig vore en un programa!!

Moltsbes!!!

 
At 1/29/2007 12:50 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Eiks! no sé que he fet!!! pk surt així?? Krusty és problema de lectura??

Moltsbes!!

 
At 1/29/2007 12:50 p. m., Blogger Pingu said...

Hola Ivana !!
Krusty al youtube ja surt un video desde BCN.

agur.

 
At 1/29/2007 12:52 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Angelina!!! estàs viva???? has agafat algo més??? je,je!!és broma!!!

Moltsbes d'ànim i recuperació per al dissabte!!

Motsbes!!!

 
At 1/29/2007 5:29 p. m., Blogger Pingu said...

Q jo sapiga no té res, res de BO jejejejeej.

agur.

 
At 1/29/2007 8:04 p. m., Blogger krusty said...

Home Pingu!! algo bo tindrà!!! ni q sigue xq no ho fa servir!! jeje!! Srta!! tranki!! ja te vindre a salvar de la xarxa informàtica q te té opresa!!! i farem una revisió global x buscar possibles problemes en la introducció....de les dades!!!
Mb7s;)

 
At 1/30/2007 11:08 p. m., Blogger Nuriaka said...

molt bo el video ;)

 

Publicar un comentario

<< Home