http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: MITJA MARATÓ DE JESÚS (by "El Llanero Solitario")

lunes, diciembre 01, 2008

MITJA MARATÓ DE JESÚS (by "El Llanero Solitario")

Sempre que vulguesseu teniu la possibilitat d'enviar les vostres cròniques esportives o les vostres divagacions més profundes!! Aquí l'exemple de Pitxonecky relatan la seva Mitja Marató de Jesús:

"Espero esta vegada no fer-la tan llarga i pesada com la última crònica que vaig fer.
Primer que tot destacar la excel·lent organització de la cursa i lo entretinguda que va ser, és curiós com se poden fer tants de kilometros sense moure't dels voltants del poble. Lo tema dels avituallments, com molt bé deia Pere, se quedaven un poc curts pero només quan feies la segona volta, ara que suposo que es normal fent-se dues voltes al mateix recorregut no és lo mateix la primera que la segona.
Respecte la meua persona, que vos he de dir, pos que se va fer lo que es va puguer, que no és prou!!! A vore un s'entrena lo que s'entrena i ademes ja mos anem fent grans. Tot i això s'ha de dir que estic content pel temps fet de 1 h 58 min ja que jo esperava fer sobre 2 h 15 min i tot i això vaig quedar penúltim, si no m'equivoco. Felicitar també a tots los integrants de l'equip pels temps i resultats obtinguts, també a Copper que encara que no és de l'equip, com si ho fos, i a més vaig vore que esta fortot lo puta. "Estos entrenos en secret".
Respecte a la cursa, com no, vaig fotre la cagada de sortir a tres de fondo i com no als 15 min, petada monumental, moment en el qual Copper i Sisquet me van agafar a l'altura del cementeri, a partir d'allí vaig anar un rato en ells pero Copper en arrivar cap al camp de futbol va apretar bastant i aleshores vaig haver de decidir me'n vaig en ell i ne faig mitja o me recupero un poc i dosifico per a fer-la tota. La desició va ser la segona per què a mi m'agraden més les curses llargues i mes lentes, aixó de l'asfalt i tant ràpid és matador. Bueno i axí vaig anar fent a un bon ritmet i dosificant-me per aconseguir baixar de les dues hores. La part més dura va ser des del km 17 a l'altura de la bassa, fins al final on me van començar a pujar los gemelos i vaig passar molta set, menos mal que una anima caritativa "Lo Xertolí" me va donar aigua. Bueno i així hasta lo final.
Com a comentari final tornar a felicitar l'organització i a tota la gent del poble per l'ambient durant la cursa, no només dins del poble, sino que també per fora i esperar tornar-ho a repetir l'any vinent i només com un petit consell intentar, dins la mesura de lo possible, realitzar los 21 km en una sola volta, ja se que és molt complicat pero estaria molt bé". Pere si veus alguna incongruència o vols afegir algo tu mismo, pero es que jo soc de numeros i formules, això de les lletres no se me dona molt bé (krusty no toca res!!)
by Pitxoncky, el Llanero Solitario.
Fotos:
http://picasaweb.google.es/perepanisello/IMITJAMARATJESS#

Moltes + Fotos: Isa (UEC Trail Tortosa):
http://picasaweb.google.es/isaarasa60/MitjaDeJesS2008#

Etiquetas: ,

1 Comments:

At 12/12/2008 9:38 a. m., Anonymous Anónimo said...

Aquí estan les classificacions de la Mitja i Quart de Jesús:

http://www.emdjesus.cat/noticia.php?id=44

Krusty

 

Publicar un comentario

<< Home