http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: SURTO A VOGUE!!

miércoles, noviembre 05, 2008

SURTO A VOGUE!!

Savia que tenia un dot especial per a agradar a la càmara i a la gent. Savia que el blog, el programa de radio i amontonar triomfs entre les curses de muntanya i el rem me portarien a treballar al costat mateix de Buenafuente, com a mínim. La gent me deia pels cantons: "Que la fama no te puge al cap!". I jo pensava que no me passaria mai!!
Però ara començo a tindre dubtes!! És que surto a la mateixa portada de la revista Vogue!! Mentiria com un cosaco si digués que mai havia volgut ser un icone sexual per a les dones. Mentiria com un pinotxo si digués que mai he pensat ser desitjat només per a certs menesters humits (igual que jo he pensat en altres dones alguna vegada)!! No ho he volgut mai!! No....I ara!!! Esperem que quan vaigue a contar les mosques les plegadores d'olives no se'm tiriguen damunt...però ja se sap...en este sex-appeal que desprenc....jeje!! També han seleccionat una foto meua per a una exposició!! En fin...que ja sóc super-famós!!

Si vatros també voleu ser-ho: http://www.photofunia.com/

I tranquils, per a la gent del vostre costat i que vos estima no fa falta que algú sigue famós!! i molt menos famosillo de segona com tots los que hi ha ara!! estos si que fan pena!!

Agrair a la Santi els fotomontatges.

Etiquetas:

10 Comments:

At 11/05/2008 11:53 p. m., Blogger Jesús M. Tibau said...

molt divertides.

 
At 11/06/2008 12:24 a. m., Blogger El Far Grup & Oversound said...

Esta es bona!!!!

 
At 11/06/2008 12:06 p. m., Blogger Clara Curto Codorniu said...

q guai!!!
a vore si puc passar-me un rato per esta pàgina tant divertida.

gràcies, m'has donat una idea mlt xula.

properament, al Punt Jove

 
At 11/06/2008 12:50 p. m., Blogger krusty said...

Esta és una possible pàgina, però suposo q ne deuen haver moltes més de l'estil!! si vos interessa tot és qüestió de perdre (o invertir) una mica de temps!! Se poden fer moltes coses originals!! encara q, si apareix a una web pública per a tot lo món, continúa essent original???

Punt Jove, esteu nervioses per a l'entrevista de demà??? poseu-vos (encara més) wapes q vos farem fotos!! jeje!!

Mb7s;)

 
At 11/06/2008 1:39 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ets del que no n'hi ha .
Molt divertit
Dolors

 
At 11/06/2008 3:26 p. m., Blogger Santi said...

jajaja! jo segueixo dient que si no estas al TERRAT es pq buenafuente no et coneix, que si no et fitxaria al moment!!!
bisous des d'aqui dalt!!! :p

 
At 11/07/2008 8:53 a. m., Blogger krusty said...

Santi, saps on i com va començar Buenafuente??? fent los esports de radio Reus!!! coincidència?? destí?? com no vinguen a fer lo programa dsd el Terrat de casa q té una preciosa vista dels Ports jo no me'n torno a BCN!!
MB7s;)

 
At 11/07/2008 12:57 p. m., Blogger krusty said...

A vore si recupero alguns dels monòlegs inèdits i continuo escrivint "El Club de Krusty!"!! pro no sé a on estan!! i pronte la història de Bustamante!!

Mb7s;)

 
At 11/07/2008 3:43 p. m., Blogger Miuse said...

m'ha agradat la idea, te la copiaré!! això són moltes hores "invertides" per trobar-ho...endavant.

 
At 11/10/2008 9:08 a. m., Blogger krusty said...

Bon dia Cullereta!!
De fet jo vaig vore, vaig preguntar i me van fer les fotos q tots heu vist!! o sigue q jo en aquest cas no he "invertit" gens!! encara q en altres aplicacions o similars molt!! jeje!!
Per cert, ja m'han informat q tinc molts "copiadors"!! pos ja està bé! q x algo vaig posar-ho!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home