http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: RETALLS DE SANT FRANCESC

martes, noviembre 04, 2008

RETALLS DE SANT FRANCESC

Com estic en una temporadeta que no sé si és pel canvi de temps, per què los dies són foscos i se fa abans de nit o per quina raó...però estic una mica apàtic (que no vol dir que vaigue a dalt de tot!! cap àtic!! glups...;() No tinc ni massa ganes ni sé que escriure!! O sigue que mireu les fotos, disfruteu de la música, tapeu-vos en la manteta que venen dies gelats i no sortiguesseu sense paraigües!! Jo us aviso!! Total, después no me feu cas...


Etiquetas: ,

2 Comments:

At 11/04/2008 1:31 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! pos jo no puc vore res!! deu ser culpa de l'ordenador!!!

Moltsbes!!!

 
At 11/04/2008 2:52 p. m., Blogger krusty said...

Primer obre els ulls!! com Noruega!!
potser quan ho has mirat lo youtube no anava!! a vgdes no va!!
Ara si!! potser abans no!! és com un intermitent!! xq mos fan pagar lo preu sencer d'un intermitent si ara va, ara no va, ara va, ara no va??? hauria de valdre la mitat!! no???
Pronte les fotos-videos de la castanyada!! més pujadetes de to!!

Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home