http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Com sona Manel?

martes, noviembre 18, 2008

Com sona Manel?

De tant en tant, trobo coses que segurament molta gent coneix o no!, i m’he dit: la penjo al blog? i com el diumenge Krusty em va comentar que es sentia sol (al blog!!!) , doncs mira, aquí va això.

MANEL, no (canaldeta), és un grup català (de folk, pop, rock ... no sé vosaltres mateixos els podreu etiquetar) que em te enganxat al Myspace i demà mateix em compraré el seu primer treball “Els millors professors europeus”.



Manel "Dona estrangera" from Manel on Vimeo.


Myspace: http://www.myspace.com/gatmanel

5 Comments:

At 11/19/2008 11:55 a. m., Blogger krusty said...

No sé com sona Manel!!!! no puc sentir-lo!! xq no tinc altaveus!! vull dir q és culpa meua!!
Això dels millors professors europeus, ho diu en serio?? no és q ho pose en dubte!! pro com smpre surt molt malparat l'ensenyament català....!!!
Mb7s;)

 
At 11/20/2008 8:47 a. m., Blogger Pingu said...

Com ets!!! tots els professors son CATALANS!! pq Catalunya està dins d'europa, jeje.

agur.

 
At 11/21/2008 10:56 a. m., Blogger Pingu said...

Com sempre m’avanço a les noticies, jejeje. A nit al Telenotícies Vespre de TV3 van donar la noticia del primer treball de "MANEL".

agur

 
At 11/21/2008 10:59 a. m., Blogger krusty said...

Estem desaprofitats!! jeje!! ni els hòmens del temps, capitenejats per Tomàs Molina, l'encerten més q natros!! o no!!

Mb7s;)

 
At 11/27/2008 3:48 p. m., Blogger krusty said...

Ahir la tarde van parlar de "Manel" al programa de RAc 1 de Toni Clapés!!
Pingu, tu sempre per davant!! uf!! sona mal!! jeje!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home