http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: "YES WE CAN"

jueves, febrero 07, 2008

"YES WE CAN"

No sóc ni deixo de ser partidari d'Obama!! No sé si lo votaré quan li toque al meu Estat!! Fins fa poc tenia certs conflictes interiors que me feien desconéixer a aquesta persona.

Primer pensava que lo propi Bin Laden se presentava a les eleccions primàries dels Demòcrates estadounidencs!! I vaig dir-me a mi mateix en silenci (com les hemorroides!!): "Estos americans estan bojos!! Primer és l'home més buscat, no nonés del païs, sinó a nivell mundial, i ara va i se presenta com a candidat per a futur president!!". Però no!! Jo ja ho trobava raro!! Me van dir que el de la barba en lo mocador al cap se diu Osama!! I no Obama!! Encara que m'he quedat en lo dubte, per que com un home que mos estima va poder fer lo que va fer!?!??

Superat lo primer escull, després m'imaginava que Osama era la capital d'Alabama!! o d'Oklahoma!! però No!! Fonts internes del capitol i de la Casablanca (l'americana!! no la del MArroc!!) me van desmentir personalment que així fos!!

Al final ja fins i tot estimava que simplemnt podia ser l'expressió que fan servir col·loquialment los camacus per dir "Va home!": "Va Homa va!!!

En definitiva, a lo que anava!! Que los cantants i actors/rius partidaris del candidat de color (se veu que Hillary té dificultats per a que la veiguen per què és transparent!!) han fet un videoclip en frases dites pel propi candidat!! Aquest, com no podia ser d'altra manera, ha estat vist ja per més de 20 MILIONS de persones (si algú té animals de companyia que miren la pantalla de l'ordenador mentres los amos estan a internet, no se contabilitzen!! Ah!! la sogra tampoc!!).

Però m'ha cridat l'ATENCIÓ que la cançó podria ser recomanada per qualsevol psicòleg per a tots aquells que tinguin dubtes de sí mateixos, poca autoconfiança, que estiguen afonats, desanimats...per tots ells (jo m'incloc en alguns dels casos): NATROS PODEM!!! lo què?? lo que sigue!! podem fer-ho!! AUTOAJUDA!! AUTOCONFIANÇA!! AUTOESTIMA!! AUTOdeCHOQUE!!

Per tots natros va dedicat este video!! Ah!! I voteu a qui vatros creiesseu convenient!! no ara per treure la musiqueta heu de votar a Obama!! Encara que NATROS PODEM!!

Etiquetas: ,

2 Comments:

At 2/08/2008 4:37 p. m., Blogger Pingu said...

Pos VALE!! PODEM!!! encara que blancanieves li treu un poc d'avantatge...

agur.

 
At 2/08/2008 4:56 p. m., Blogger krusty said...

Però encara no hi ha res decidit!! jeje!! Si guanyés algú dels 2 les eleccions generals seria històric!! mai ha hagut(en la realitat, si en series o pelis)mai cap presidenta ni cap president negre!! ja l'hòstia seria una presidenta negra!!! A vore si se presenta Tina Turner!! jo la veig en carisma, empenta i molt decidida!! no??? diria: "I'm simple the Best!"

MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home