http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: PAGAR PER PROVAR-TE ROBA?!?!?!??!?

martes, marzo 27, 2007

PAGAR PER PROVAR-TE ROBA?!?!?!??!?

Algú dels que esteu llegint aquestes línies estarieu disposats a pagar per provar-vos la roba que voleu comprar?!?!? Imagineus noies que aneu al Mango o al Stradivarius, nois al Pull and Bear o al Zara, o a la botiga que vulgueu o a la vostra preferida, i per provar-vos uns pantalons o un vestit us facin pagar 50€!!!!Què farieu?!? Què pensarieu?!?!? Possiblement que és una broma i buscarieu la càmara "oculta"!! Pos no!! No és broma!! Això ha passat a una conegudíssima franquícia de vestits de boda i de festa a Tortosa. On està lo "truc"?!?!? Que la noia és immigrant, sudamericana. Aquesta noia poc imaginava que, quant acompanyada de la seua mare, va anar a provar-se un vestit de nòvia li exigien pagar 50€!!! Cada un que pense lo que vulgue!! jo només exposo los fets!! A mi m'ha recordat a una de les escenes més conegudes de "Pretty Woman", quan la fan fora d'una botiga de roba per què creien que no podia pagar tan elevats preus!!
Curiosament no és la primera vegada que hi ha algun tipus de conflicte social en aquesta botiga, fa uns setmanes "La MarfantA" ja se'n feia ressó!!

També va passar algo de característiques similars quan a un noi immigrant que volia accedir a la única discoteca de la zona li feien pagar 100€ per l'entrada, quan en realitat val 10€ (si no recordo malament!!). La realitat ha superat altre cop la ficció!!

Etiquetas:

5 Comments:

At 3/27/2007 1:15 p. m., Anonymous Anónimo said...

Estes coses passen, i cada dia, sobretot el que fa referencia a les discoteques.
A mi em van fer fora de una botiga de Tortosa (A.D.) xk jo no podia comprar un vestit xa la llavors novia meua. Jo anava per afeitar i arreglar, i me van tractar com un marginal casi be. Al vore com ens tractaven vam marxar, i vam comprar el vestit a unaltra botiga, i al acavar vaig tornar al de A.Domingez a ensenyar-li a "ankella pija" el tiket de compra. Li vaig dir "veus, estos diners mels volia gastar aki!, bona tarde". El tiket era de 376€.
Tota esta gent fan vindre "cagera".

 
At 3/28/2007 12:42 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! aixo sembla de la pel·licula Pretty Woman!! je,je!!Però tens tota la raó.
Realment, crec que hi ha botigues a Tortosa que són molt "classistes" i a mi això tb me fa molta ràbia. A més, que saben ells/es de quin és el pressupost de cadascú quan vas a comprar.
Però bueno, això és el que hi ha. I tb me fa pensa en lo que vaig llegir de coments x la marfanta. Xq no hi ha més franquícies a tortosa?? Realment hi ha tant de caciquisme?? Estem al cul de Catalunya en moltes coses i més importants que això però en botigues de roba tela!! i això que les xiques tenim una mica més d'oferta que els xics. Continuerem fent "excursions" a ciutats properes.

Moltsbes!!!

 
At 3/28/2007 1:36 p. m., Blogger krusty said...

Si!! realmnt vivim al costat d'una ciutat molt "classista" i tancada!! crec!! A més, això de mirar-te x damunt dels hombros sns coneixer-te i en mirades de "perdona vides", com si fosses inferior a ells!! Com si te fessen un favor al dixar-te respirar o mirar x la botiga!!
En fin...jo tant acostumat a comprar a les botigues barates de BCN ara ne tindré un fart!!! en fin...
Mb7s;)

 
At 3/28/2007 6:06 p. m., Blogger Pingu said...

Estic d'acord amb tot el q dieu!!

Sols volia dir q aquesta setmana no hi haurà PINGU ESCOLTA!! pq estic realitzant un recopilatori, que em dona més feina de la pensada i per tant farem un petit kitkat d'una setmana.

agur.

 
At 3/29/2007 5:07 p. m., Blogger krusty said...

un KITKAT!??!?!? com lo meu rellotge!!! tb fa tic-tac!! ANAGRAMA!!! jeje!!!
Tranki!! bueno, jo tho vaig proposar com a idea!! pro això de fer recontes o recopilatoris sempre és fotut en lo sentit de kuan s'ha de fer!! Pronte 30.000 entrades!! s'ha de celebrar?!?? o millor al 33.333!???
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home