http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta... (3)

lunes, septiembre 04, 2006

Aquesta setmana pingu escolta... (3)

Els gelats tenen molt sabors maduixa, xocolata, nata, i sabors molt estranys i diferents, com: col, frankfurt, foie ... en tot això vull dir, que hi ha coses que escolto, que algú li poden semblar rares i d’altres familiars. Després de quatre tonteries a vull m’apeteix ...

Viva MEXICO!!! Aquesta setmana pingu escolta La Julieta i no pas la de Verona (Romeo i Julieta) sinó JULIETA VENEGAS!! Aquesta noia bastant precoç que va inicar la seva carrera musical als 8 anys. Si, Si, Si la de “Limon y Sal” que penses Krusty amb el TEQUILA!! Doncs jo també!!, mira que s’ha de ser poc original en posar-li aquest nom a un Cd, quan aquest es el deport OFICIAL del teu país, jejejeje.

I tots pensareu ara: ens col·locarà el video de “Me voy”, que agafa el GLOBO i “yata” doncs no... utilitzarem una cançó que algú li pots sonar d’un altre video que vaig penjar recentment “Algo esta cambiando” del treball “SI”.

Etiquetas:

6 Comments:

At 9/04/2006 12:29 p. m., Blogger Pingu said...

Després de l’èxit de la Jolie, algú té Q TRENCAR EL GEL!!!

X crt, tindreu que viure durant un més amb les humils entrades de Krusty i Pingu, jejejej Quin sofriment, eh??

Agur.

 
At 9/04/2006 12:57 p. m., Blogger krusty said...

Mhas avançat!!! Stava disposat a trencar lo gel a lo Instinto Bàsico!! ja tnk entrada preparda...pro la penjaré dmà!!! q tal x ls Karpes!?!??! ja no vos vaig vore més!!!! stava a petar!!!
MB7s;)

 
At 9/05/2006 8:24 a. m., Blogger Pingu said...

Bé fins q mos van tirar fora a les 7:30.

agur.

 
At 9/05/2006 8:36 a. m., Blogger krusty said...

Jo tb me penso q vaig star asta sta hora!! jeje!!!
MB7s;)

 
At 9/05/2006 1:21 p. m., Blogger Pingu said...

I no mos vam vore??? xo q trist!!! ara recordo VAGAMENT qem vaig trobar a ximo quan sortiem, tot indignat pq se l'enduien a dormir a les 7:45!! vaya AMICS!!!

agur.

 
At 9/05/2006 1:34 p. m., Blogger krusty said...

En ppi havia de sortir en mi, pro al final se va kedar en un parell de tiburonets!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home