http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta... (2)

lunes, agosto 28, 2006

Aquesta setmana pingu escolta... (2)


INTERPOL

La primera vegada que vaig escoltar Interpol, va ser més pel fet que fossin de Nova York que no pas pel seu estil musical. Però la veritat després d’escoltar-los, em vaig enganxar aquest tipus de música. A partir d’aquest grup vaig localitzar grups com The Strokes, Franz Ferdinand i vaig recuperar grups en l’oblit com Suede i New Order.

Doncs Si, aquesta setmana m’apeteix escoltar, Interpol un grup sortit de la “GRAN POMA” però amb un so molt Britànic. El videoclip es un poc un cru (com la seva música), però la veritat jo l’he trobat molt bo “tinc un humor un poc negre”, serà perquè sempre vesteixo de negre? Com sóc un pingüí, sempre vaig amb el meu FRACK!!

Aquest grup esta compost per- Banks (cantant, guitarra), Daniel Kessler (guitarra), Carlos D. (baix) y Sam Fogarino (bateria). Es va formar a New York l’any 1998, encara que no és fins el novembre de 2001, que realitzen el seu primer treball “Turn on the bright lights”, personalment m’agrada més el seu segon treball “Antic”.


Etiquetas:

4 Comments:

At 8/28/2006 2:43 p. m., Blogger krusty said...

ei!! stos m'agraden més!! "ChocolatMan"!!! encara q no entenc massa lo q diuen, avore si busco la lletra!! il video tp me desagrada!! x cert, angelina ja s'hacansat de fer la seccio!! jeje!!
MB7s;)

 
At 8/28/2006 4:24 p. m., Blogger Pingu said...

Es molt perfeccionista i fins al setembre (o sea divendres), haurem de sobreviure com puguem, jejeje.

Agur.

 
At 8/28/2006 4:25 p. m., Blogger Pingu said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 
At 8/28/2006 11:47 p. m., Blogger Nuriaka said...

ei holaaaa
(res a dir, era pk no fos un di-àleg i passi a ser un tri-àleg juasjuas)

 

Publicar un comentario

<< Home