http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Arròs, musclos, gambetes, pebrotet....

martes, agosto 01, 2006

Arròs, musclos, gambetes, pebrotet....

Hi ha nits i nits!!! Paelles i paelles!!
A veure no tiraré pedres al sostre de casa meva (esta clar) però la festa de la paella (LA NIT DE LA PAELLA) no té com a plat fort l’arròs, sinó la gresca i la XERINOLA.

Es la nit on recobrem amistats perdudes, on retrobem amics oblidats, on apareixen noves amistats (hauríem de canviar-li el nom per la festa de l’AMISTAT, jejej però pareixeria una trobada de Benedicto XVI), com ser que no penseu llegir gaire, anem per feina.

Com no!! un altre video de PINGUFILMS, la gran competència de KRUSTYFILMS. Amb aquest nivell de producció en uns mesos superarem la producció anual de Bollywood, jejeje.


Etiquetas: , ,

9 Comments:

At 8/01/2006 6:17 p. m., Blogger krusty said...

La "competència" apreta fort!!! jeje!! no és competició, sinó col·laboració i alternació de la faena!!! jeje!! llàstima q lordenador de casa no m'acceptava USB xq tinc una 15 fotos d la paella fetes x ma germna q 10nidó tb.....x cert, poc q surto i vaya caretos q m'agafes.....
MB7s;)

 
At 8/01/2006 6:28 p. m., Blogger Pingu said...

Q vols sortir +? Si sortim molt tu i jo, diran q tenim comissió.
X cert n'estic fart de les fotos, surten on volen... al final he passat de tot, i he deixat la millor i he penjat el vídeo.

PD: lo de competència és broma, ho es q no has llegit pq serveix la paella, per MILLORAR LES AMISTATS COM EL BLOC, jejej ;)

Mua, Mua i Von voyage.

agur.

 
At 8/01/2006 6:31 p. m., Blogger krusty said...

Ei!! jo noe dit q vulgue sortir més!!!! q no ho vull!! ja saps q lo meu puesto és detràs l'objectiu i davant dl teclat!!! lo q volia dir és q si surts molts smpre hia alguna q surts fnt caretos raros, pro en un parell q smpre surte fnt lo tonto....jeje!!
MB7s;)

 
At 8/02/2006 10:42 a. m., Blogger Pingu said...

va q Suecia ja sta aqui!!

 
At 8/04/2006 7:43 p. m., Anonymous Anónimo said...

Lo video vos a quedat molt rebé, y los caretos tb!...presumits!!
les dones en canvi no han degut dir res!!! ja fa dies que entro haver si poseu coses de les festes de jesus pq me vaig pedre la mitat, a la paella vaig estar-hi, però poquet, això de cultivar l'amistat i fer honor al patrocinador casi que no gens! així que marxeu a Suecia...pues quin derroche!! Au1 que vagi molt rebé!
per cert no m'ha dixat inscriure'm com usuari, tot lo rato me sortia la senyal de perill...pos fora! és igual!

 
At 8/10/2006 9:29 a. m., Blogger krusty said...

Pos ja tornem a star x la CatalunyA!!! no cal ni dir q lo viatge MB, pro relamnt molt kansat!!! vam arribar tots destroçadets!!! ja se sap!! dormí poc, beure bstnt, caminar fins la sacietat...pos tot això q voleu q us digue...pos q kansa!! a vore si puk fer una petita selecció d'algunes fotos....és q nhi ha moltíssimes!!!! lo "correfoc-spectacle" al final va sortir MB, pro al ppi no mol dixaven fer x raons de seguretat (no coneixen això dls focs artificials!!!). Tb lo nostre presi (Ricard Mallén) va concedir (jeje!!)una entrevista a Catalunya Radio dsd MAlmö mateix en directe dsd un hotel!!! en fin...q ja sóm superconegudíssims x tot lo món....a vore si mos conviden l'any q ve a Frankfurt...
MB7s;)

 
At 8/10/2006 10:46 a. m., Blogger Pingu said...

Eq q s'ha de fer x ser Dimoni!!!
Scolta molts b7s, ahir vaig parlar en la srta. yamabuki, jam va comptar les teves AVENTURES, jejeje. P cert passat per pinguilandia i mirat Flickr igual t'interessa per les fotos de Malmö.

Agur.

 
At 8/10/2006 9:13 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! buenas a tots i totes!!! no se que passa que algun dels comments no mels dixa obri, este sí!! Pingu d'aventures n'hi havien per a tots i totes, encara que de diferents tipus, tampoc cal entrar en detalls!!je,je!! Me va abandonar!! je,je!!

Angelina no he pogut llegir coments de la teua secció però m'ha agradat, la veritat és que no puc opinar sobre el llibre, però trobo que algú coneixo...res!!

Molt bon finde i bes a tots i totes!!

 
At 8/11/2006 8:56 a. m., Blogger krusty said...

A mi curiosament tb me van abandonar durant més d'un dia en total....x cert, mhan dit q Yamabuki vol dir verd en japponés, i Midori (q seria lo nom) vol dir Rosa!! o sigue q seria la Srta.Rosa i verd!! 1 mika verda potser si q stàs....jo stik groc!!
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home