http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta... (1)

jueves, agosto 24, 2006

Aquesta setmana pingu escolta... (1)

A partir d’aquesta setmana intentaré penjar un cançoneta i escriure unes línies sobre la música que escolta aquest animalet de plastilina “pingu”, que viu en un país llunyà i fantàstic, on la música el pot traslladar a un univers paral·lel, jeje.


Powered by Castpost

Antony and The Johnsons

Diari “El País” : Los abismos emocionales de Antony and The Johnsons

Diari: “El Mundo”: El cantante al que veneran Pedro Almodóvar, Boy George, David Byrne...

Antony and the Johnsons se impone a Coldplay y gana el premio al mejor álbum británico e irlandés del año

El d'Antony and the Johnsons és un cas molt estrany, amb uns “rasgos androginos”. En pocs casos hi ha hagut tanta unanimitat entre públic i crítica a l'hora de valorar una trajectòria artística tan curta com la d'aquest músic. Amb només dos discos, ni una sola veu s'ha aixecat per parlar malament d'aquesta nova icona del pop més dramàtic i cabareter. I pel que es veu a les 10 cançons de "I am a bird now", hi ha motius més que suficients per parlar-ne bé.

Etiquetas:

4 Comments:

At 8/24/2006 3:20 p. m., Blogger krusty said...

En general, per al meu gust una miketa lenta!! pro en momnts concrets stà bé una mica de trankilitat o com a música d fons!! personlamnt no el coneixia!! ni en persona tp!!! ara, si mel trobes xl carrer me penso q canviaria d'acera!! kina temor!! jeje!! parlant de plastilina, has buscat al youtube "pingu"!??!?! hi ha casi 300 videos dls dibuixos!!! jeje!!
MB7s;)

 
At 8/24/2006 5:30 p. m., Blogger Pingu said...

Si ja ho vaig vore 1 dia, que em vaig sumergir pel mon del youtube.

agur.

 
At 8/24/2006 9:51 p. m., Blogger Nuriaka said...

Aquest estiu la penya els ha descobert no???? ;)
Sort, que no havia vist el jetu d'aquest home... pk potser no m'agradarien tan =)

 
At 8/25/2006 9:59 a. m., Blogger Pingu said...

La veritat, jo el vaig descobrir al desembre de l'any passat quan van sortir al programa Silenci.

Agur.

 

Publicar un comentario

<< Home