http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Passio ANGELINA_Calendari

miércoles, agosto 30, 2006

Passio ANGELINA_Calendari

Ja veig que esteu tots esperant el capítol nº2 de...... Passió ANGELINA!!!!
Aquest mes: Els jesusencs del calendari!!! o millor dit: el calendari de les jesusenques.
Estem acostumats a veure pectorals i abdominals de molts famosos que estan de molt bon veure, però cal dir que els jesusencs no es queden curts, jijiji. Per això he pensat en elaborar un calendari, us en faig 5 cèntims.
Per cert, Pingu i Krusty, us animeu????jejejeje
Sabeu qui son???

Etiquetas:

47 Comments:

At 8/30/2006 5:31 p. m., Blogger krusty said...

Jeje!! crec q los conec a tots!! tantes hores a les dutxes en la majoria.....jo ja patia x si sortia x akí amb alguna foto feta ves a saber de kuan.....veig q falten juny i juliol, staran reservats per a mi i x a Pingu?!?!? dona, jo crec q a Pingu ni q sigue "in-fragani" tb li podries fer!!! i dp ell com a represàlia te la podria tornar!! jeje!!!!
MB7s;)

 
At 8/30/2006 6:17 p. m., Blogger Pingu said...

Jo no passo tantes hores a les dutxes com d'altres, i no serà pq sigui brut, però es que m’agraden més els duos o com a molt trios, i les orgies sempre m'han quedat grans, jejejeej.

La veritat he estat mirant pels i pelets i CREC que els conec a tots. Espero que no és RECALENTI el blog....jejeejejejej

Agur.

 
At 8/30/2006 6:50 p. m., Blogger Nuriaka said...

aviam volem vore els mesus Krusty i Pingu jeje

 
At 8/30/2006 7:36 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! pos jo no els conec a tots!!! i estic intrigada!!

Angelina jo tb podria col·labora així in fraganti com diu Krusty, no trobes??
cada dia m'agrada més la teua secció!!! je,je!!

Moltsbes!!

 
At 8/31/2006 9:04 a. m., Blogger krusty said...

Jo crec q tb hauriem de fer la secció femenina!!!! akí tanta iwaltat!!! tanta iwaltat!!! on stan les dones!??!?!?!? jo al final vaig posar suecos!! i un video d'uns negrets de costa d'Ivori xl Mundial...q com movien lo culet......
MB7s;)

 
At 8/31/2006 9:19 a. m., Blogger krusty said...

X cert, surtiran les solucions?!?!!? 1 pista Srta.: hia algun q no és SLQS!!! encara q mos stimem molt!!!!
Mb7s;)

 
At 8/31/2006 10:45 a. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! bon dia!! bueno per Jesús bastant ennuvolat.
Avui començo les hores extra una mica més tard. Però demà... ai! kins nervis!! és la "vuelta al..."!!com diuen al corte ingles, je,je!!(la meua intenció no és fer publicitat de cap multinacional!!!)

A vore Krusty anem per parts:
1er. pel k fa a lo de la secció femenina jo no tindria cap problema en ensenya la meua panxeta, però estic segura que tu no voldries que la secció femenina ensenyes això, perquè ja té raó aquell vers que "tiran más dos tetas que dos carretas". En fin...

2on. me sembla que este, k no es slqs ja el tenia identificat, si no m'equivoco, però hi ha algun atre que me té despistadíssima.

No us canseu gaire!!!

Moltsbes!!

 
At 8/31/2006 10:52 a. m., Blogger krusty said...

Si los de les fotos ensenyen pit.......iwaltat de condicions!!! pro tu no caldria, eh!!!! jeje!! a vore kin mes no saps si te podem ajudar....
akí dp de 2 dies solet!!!! Torna l'estiu!!! calor a raujals!!!
MB7s;)

 
At 8/31/2006 12:20 p. m., Blogger Pingu said...

Posats a "LIARLA", solament hi ha 2 "cuerpos serranos" que siguin de SLQS... i "fins aqui puc llegir" com dien al 1, 2, 3, na na na naanananananananananana...

agur.

 
At 8/31/2006 12:26 p. m., Anonymous Anónimo said...

escolta krusty no cal que sigues tan agarrat, possat a ensenyar los pits que els ensenye que no passa res...ara resultarà que mos surt pepero i de misa lo noi...

 
At 8/31/2006 12:27 p. m., Anonymous Anónimo said...

si s´haurien de donar les solucions gener- fulanito febrer-menganito...sino no te gràcia...au si no mos parlem bones festes

 
At 8/31/2006 1:03 p. m., Blogger krusty said...

Jo agarrat!??!!?!?? només hian 2 pits q tnk plens poders!!! i no tnk massa problemes x ensenyarlos x 1 bona causa!! així com així!! sns motiu aparent me fa vergonya!!! los altres ki vulgue qls ensenye!!! jo no sóc ningú x prohibir!! simlmnt donava la meua opinió!! x cert, si ets 1 noia tb podries participar!! i de misa i pepero no massa!! jeje!! encara q no fa molt vaig star a la Catedral!! pro només 3 minutets no fos cas q mhagafés 1 sobredosi!! s'hadanar spaietet!!!
MB7s;)

 
At 8/31/2006 1:09 p. m., Anonymous Anónimo said...

jajajaja...no, no...jo ja no estic per anar ensenyant massa!! vinga, mos parlem guapos!

 
At 8/31/2006 1:10 p. m., Blogger krusty said...

Lo de les solucions potser més endavant, no!??!?! podeu nar dient possibilitats!! és cert, només 2 SLQS!! pro ls altres tb los heu de coneíxer....
MB7s;)

 
At 8/31/2006 1:11 p. m., Blogger krusty said...

com vulgues....la humanitat sho perd.....pro limportant és lo q hi ha detràs del pit esquerre!!!
MB7s;)

 
At 8/31/2006 1:42 p. m., Blogger Pingu said...

Jo stic com el kruty, si tinc q ensenyar un pit avant i si són els dos cap problema, xò sempre x 1 bona causa...

I lo de posar els noms de les fotos, NO SE, NO SE, a vore si algu s'enfada.

La veritat aquestes fotos han estat robades del meu arxiu personal... i clar jo com a responsable, ufff, ufff,... Penseu q arrel d'això molts poden ser assetjats SEXUALMENT!!! jejejeej.

agur.

PD: menys anònims i més nick's.

 
At 8/31/2006 1:54 p. m., Anonymous Anónimo said...

pues demaneu.los permís abans de dir el nom , i ja està...ell fulanito que t´he publicat el pit, i ja està...tu creus que algun es pot enfadar per aixo???

 
At 8/31/2006 2:21 p. m., Blogger krusty said...

Dona, enfadar-se potser no, pro q li face poca gràcia potser si!! no stà mai de més preguntar....
MB7s;)

 
At 8/31/2006 3:29 p. m., Blogger krusty said...

UF!!! He patit!!!! he posat la finestra dels arxius antics!!! pro no anava i havia perdut totes les entrades anteriors!!! més d'1h pe salvar-ho!!!!! ara ja va!!! simplemnt se clicka la finestra, surten totes les dades desplegades en setmanes i tu tries fent un simpl click!!! us va?!??!
MB7s;)

 
At 8/31/2006 4:00 p. m., Blogger Pingu said...

NOM BARRUFA PAS, jejeje es broma. Trobo q qda molt bé.

Lo dels noms jo crec q com a mínim a un no li sentaria del tot b. Xò si sou jesusencs i sortiu una mitja d'una vegada al mes, no vos serà gens difícil localitza les panxetes!!!

Fem una cosa! que ho diguin ells mateixos.

Exemple: jo menganito sóc febrer.

PD: a veure si ara apareixen 7 o 8 xics d’agost, ehhh, jejejeje.

agur.

 
At 8/31/2006 4:20 p. m., Anonymous Anónimo said...

siiii, jo he pensat lo mateix, tots voldran ser agost!!jejeje...escolta i que passa amb els mesos que falten????va presenteu.vos voluntaris!!!

 
At 8/31/2006 4:22 p. m., Blogger krusty said...

creus sincerament q surtirà algú dient "Sta boca es mía"?!?!?!? sé q dels 7 se connecten habitualmnt, potser 3?!?! a vore si me donen una gran i agradable sorpresa x refrescar-me sta calurosa tarde dStiu!!!! jeje!!
MB7s;)

 
At 8/31/2006 5:00 p. m., Blogger Pingu said...

Dona si tant t'interessa el nom, ens dius quin és el mes qt fa gracia i t’envio un correu, i tu mateixa...!!! No!, si al final pareixem una agència de cites!! Jejejejeej. Ens podríem dir JOLIE&BOYS.

 
At 8/31/2006 5:01 p. m., Blogger Pingu said...

Poca feina, Krusty?

 
At 8/31/2006 5:01 p. m., Blogger Pingu said...

O poca feina Pingu? o sigui jo.

 
At 8/31/2006 5:22 p. m., Anonymous Anónimo said...

o poques ganes que casi és pitjor!!!PERO bueno, jo ja plego!!!hasta dema!!!

 
At 8/31/2006 5:23 p. m., Blogger Pingu said...

AnonimA al final no m'has dit quin MES t'interessava, jejeje.

agur.

 
At 8/31/2006 5:41 p. m., Anonymous Anónimo said...

Crec que a mi el mes que més (valga la redundancia)em mola, és el més de les vacances!!! Però no t´he dit res, perque no cal que em donis el e-mail, que aquest ja el tinc controlat!!!jejeje...el conec!! Merci gràcies per l´interes!!!

 
At 8/31/2006 5:58 p. m., Blogger krusty said...

Poca faena NO!!!! pro fa un mes que ni me corregeixen ni me guien x stos móns de Deú perduts de la Tesi!!! i començo a star saturat!!! pokes gans SI!! jeje!! pro és lo q té star tot lo dia a lordenador de cara a la paret q no sé ni lo tmps q fa!!! q de kuant en kuant, fas "Actualizar" i entres al blog!!! jeje!! ai anònim q abns ficaves lo nom....no?? en fin, jo tb plego q vaig a celebrar amb Volls q a partir d'ara mateix començo a formar part dels herois nacionals!! a ser un altruista social!! a donar-ho tot xls dmés sns sperar res a canvi!!! Total: q continuaré treballant pro sns cobrar!!!! gnt com jo necessita lo païs x no enfonsar-nos encara més en la mediocritat generalitzada!!! VISCA el MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y CIENCIA!!!! VISCA HONDURAS!!!
Mb7s;)

 
At 8/31/2006 6:01 p. m., Blogger Nuriaka said...

Pingu i Krusty... ehem... això és un diàleg amb interferències!!!! Que no teniu msn???? Oma omaaaaaaaaaaa =)

 
At 8/31/2006 6:02 p. m., Blogger Nuriaka said...

Pingu i Krusty... ehem... això és un diàleg amb interferències!!!! Que no teniu msn???? Oma omaaaaaaaaaaa =)

 
At 8/31/2006 6:07 p. m., Blogger Pingu said...

L'anonima!! no serà aa?? doncs crec que si, per crt... Si Jolie torna a penjar alguna cosa del mes d'agost, començaré a mal pensar, jejejej.

XIC VOLLS!!! Sobretot no facis propaganda de begudes alCUOLIQUES!!, i si en fas que sigui COBRANT, que el nostre blog ja té un cert NIVELL!!!

agur.

 
At 8/31/2006 6:08 p. m., Blogger krusty said...

Q ningú tscolta?!??! q tns personalitat recurrent!??! és lo teu eco?!?! eco-eco!!!! xq dius 2 ls coses 2 cops!!!!
Mb7s;)

 
At 8/31/2006 6:09 p. m., Blogger Pingu said...

Sols me faltaria el MSN, tu q vols que em tirin fora de la feina? je, jejejejejej.

agur.

 
At 8/31/2006 6:11 p. m., Blogger Nuriaka said...

oma omaaaaaa... hi ha el e-msn!!!!! Que ve se el mateix que estar connectat al blog mil coooooops no???? ;)
per cert pingu fa temps que no escrius res al nuriaka ein ein??? jeje
Petonxeteeeeees

 
At 8/31/2006 6:11 p. m., Blogger Pingu said...

No stabe posar-te amb les noies, poques q participen: Nuriaka, Srta. Yamabuki i Jolie, i tu vas i les maltractes (verbalment, sense violència de genere "s clar"), NOSTABE KRUSTY!! JEJEJ.

AGUR.

 
At 8/31/2006 6:12 p. m., Blogger Pingu said...

Es que tinc bergonyeta!!

agur.

 
At 9/01/2006 9:26 a. m., Blogger krusty said...

Elles a mi me mortifiken psicològicamnt!!!!!!!!!!! i sóc víctima dls seus hurtos dordenador!!!
MB7s;)

 
At 9/01/2006 9:46 a. m., Blogger krusty said...

Ahir era lo dia dls blogs!!! i mos va passar!!!! la marfanta a escollit 5 dls seus blogs preferits!! i saveu kin és 1 dells?!?!?! si clar!!! sinó no diria res!!!! jeje!!! akí la seua visió dl SLQS:
"No vull estar de tornar a recomanar-vos el bloc Somlosquesom, d'una colla de jesusencs que estan fent furor a la blocosfera del territori, amb una gran quantitat de frikades, fotos i vídeos totalment imprescindibles per fer-nos una idea de com fan qualsevol tipus de celebració."
Com diu ell fem: "FUROR!!! FUROR!! NANANANANANANA!!!! FUROR!!! FUROR!!! NANANANANA!" heu de cantar com Caparrós!!!!
Mb7s;)

 
At 9/01/2006 10:48 a. m., Blogger Pingu said...

Si ja ho vax vore, p crt tas fxat en l'estadistica q penja el Manel Zaera sobre el català? diuen q s la 2a llengua de la blogosfera ???

Nostà gaire clar??

agur.

 
At 9/01/2006 11:27 a. m., Blogger krusty said...

Si!! ja mho havia comentat loSanti, dakí de la faena!! pro vaig llegir l'article i me crea moltíssims dubtes!! jo no mho crec!!! és kuestió de números bàsics!!!
MB7s;)

 
At 9/01/2006 11:59 a. m., Blogger Pingu said...

Si, si!! s 1 poc dubtos!!

Si nos passat x lamarfanta, mira la carrera de cotxes.

agur.

 
At 9/01/2006 12:06 p. m., Blogger krusty said...

Ja he scrit un comentari fa un ratet!!! jeje!!! s'haurien d'ampastrar!!!!
MB7s;)

 
At 9/01/2006 12:07 p. m., Blogger krusty said...

Creus q deixrem lo llistó molt alt i arribarem a les 50 entrades?!?!?!? No sé q té Angelina pro ls seues entrades tenen molt comentaris!!!! jo crec q jam jubilo!!! jeje!!!
MB7s;)

 
At 9/01/2006 12:52 p. m., Blogger krusty said...

Per cert, una data significativa!!! hem tingut un augment del 129800.0 % , respecte l'agost de l'any passat!!! jeje!!! claro!! encara no ho savia ningú i poca gnt la mirava!! a més stiu hi ha 1 baixada considerable!! encara qse nota q sta 7mna ha hagut gnt q ha tornat a treballar!!! jeje!!
MB7s;)

 
At 9/02/2006 11:26 a. m., Blogger Angelina Jolie said...

Recor!Recor!Recor!Recor!Recor!Recor!Recor!Recor! Les estadistiques canten!Hauré de canviar de feina!. Bé aneu-vos relaxant q el post setembre serà relaxadet, o no.
PD: M'agradaria demanar disculpes si algun dels mesos s'ha ofès, creia q no sel's reconeixia (es clar, jo no m'he dutxat en cap, llàstima pq m'hauria agradat...gel, aigua freda, pingu vine!!)
B7S

 
At 9/04/2006 12:58 p. m., Blogger krusty said...

Ha vingut Pingu!??!?!? no vull imaginar q feieu sinó hauré de cridar a la Srta i stà molt alluny!!!!
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home