http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: MARXA del SABADO NOCHE

jueves, agosto 07, 2008

MARXA del SABADO NOCHE

Los èssers humans som una espècie rara de collons!!

Fa uns mesos si algú m'hagués dit que dixaria de sortir un finde per a matinar i anar a córrer no m'ho hagués cregut!! i este finde no és que no sortiguessem!! sinó que mos dedicarem a fer la Marxa Nocturna Tivissa-l'Ametlla de Mar. En total 33km que iniciarem a les 23:00h del dissabte!! A on lo GR 7esús estarà ampliament representat per quasi la totalitat dels seus integrants!!
Salut i Cames!!

Més informació al tríptic extret de Trail UEC Tortosa .


Etiquetas: , ,

6 Comments:

At 8/08/2008 4:34 p. m., Blogger Pingu said...

Molts d'anims, jo estaré prenent la fresca a l'AMPOLLA, perque estic molt estressat!!!

O mato a la feina o la feina em mata a mí!!! bueno suposo que és la calor de l'estiu que m'altera un poquet!!

agur.

 
At 8/11/2008 9:33 a. m., Blogger krusty said...

MATATLAAAA!! MATATLAAAAA!!!
sinó no podràs llogar lo piset!! ;)
MB7s;)

 
At 8/11/2008 10:56 a. m., Blogger Pingu said...

Bon dia AMICS!! com va anar la nocturna???

agur.

 
At 8/11/2008 11:15 a. m., Blogger krusty said...

La nocturna se va fer de nit!! amb una pluja d'estels intermitent!!

los resultats?? anem a més!! Gerard 2n!! Javi 10è!! José, Manel i jo, 19, 20 i 21!! Ribes i Pitxo no ho tinc clar!! pro Ribes lo 27 aprox i Pitxo dels 40 primers!!
ja farem crònica més detallada!!
Mb7s;)

 
At 8/11/2008 11:42 a. m., Blogger Pingu said...

ENHORABONA!!!! a tots!!!

agur.

PD: el pròxim JESÚSENC de l'any FITXA!! jeje. Per cert, em pensava que també participaven Coper i Sisquet.

 
At 8/11/2008 12:07 p. m., Blogger krusty said...

Coper va fer la seua particular Marxa Nocturna x la Metro!! ni millor ni pitjor!! diferent!! pro me sembla q també va kedar molt ben classificat!! Top Ten!! jeje!!En Sisco va haver un malentés (xq no l'haviem de fer!!) i al final no se va apuntar!!
la pròxima 11 setembre Falset!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home