http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Gran Prix Germany

jueves, julio 31, 2008

Gran Prix Germany

Ja estic aquí Somlosquesom!!! Després de superar uns GREUS VIRUS!! el meu PC, jeje, aconsegueixo penjar l’estadística de l’últim Gran Prix!!

Per cert, recordeu que aquest cap de setmana torna el circ de la Formula 1 teniu temps fins demà a les 00:00 per realitzar canvis i contestar la pregunta.

Enllaç: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pIMeag6qkJiYPt-zKrS0LHg&hl=en

5 Comments:

At 8/02/2008 6:57 p. m., Blogger krusty said...

Hosti!! massa tard!! com sempre se'm passa!!

Bueno, avui ja 'ultims moments de NY!! a vore si podem tornar xq fa molt mal temps i a lo millor mos toca kedar!!
ja vos explicarem alguna coseta en m'es deteniment!! de moment dir q molt xula la ciutat i sobretot plena de contrastos!!
MB7s:)

 
At 8/02/2008 7:03 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

OH!!!SNIF!!SNIF!!!!

AIXO JA S'ACABA!!! ES UNA PASSADA!!!

MOLSBES!!!

 
At 8/04/2008 9:07 a. m., Blogger krusty said...

Ja tornem al currele!! a vore si lo jet-lag no mos fa massa males passades!!

x cert, l'enllaç de l'entrada no funciona!! deuen faltar alguns caràcters!!

Mb7s;)

 
At 8/04/2008 2:01 p. m., Blogger krusty said...

No m'havia fixat, pro fa 3 grans premis de F1 q vaig kedar 3r!! fa 2 vaig kedar 2n!! i este he kedat 1r!! q contento estoooooyyyyy!!
encara q les diferències han estat mínimes!!!

A vore si podem pujar al podi!! jeje!!

Mb7s;)

 
At 8/06/2008 8:51 p. m., Blogger Pingu said...

Veig q el meu virus en cara fa efecte, jejeje. Dono per perduda aquest gran premi i penjaré el de hungria.

agur.

 

Publicar un comentario

<< Home