http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta...(26)

lunes, febrero 19, 2007

Aquesta setmana pingu escolta...(26)

Episodi 2. CANTANT + ACTRIU = MÚSICA EN ANGLÈS.

Aquesta setmana escolto Najwa Nimri, on fàcilment podríem fer l'acudit: “... de cuyo nombre no puedo acordarme”, ( Ja ho sé!!!!, el meu nivell humorístic no arribar al nivell del Dr. Krusty... però cadascú lo seu, per cert que és lo meu???, bona pregunta...).

Najwa Nimri cantant, actriu, un poc de tot com “lo xico orquestra”, neix a Pamplona l’any 1972, filla de pare jordà (que no de jordi, encara que esta fusió pare Jesusenc i mare Roquetera, ja és més normal... sense anar més lluny, jo mateix) i mare basca, que dius vaja fusió!!! I els PPeros diran “Acebes tenia raó”, (Si algú entén lo comentari i l’ofèn, PERDÓ!!), la coneixereu per pel•lícules com: Lucia i el sexo, Guerreros, Los amantes del círculo polar...

Following Dolphins





Human Monkeys



Web:
http://www.najwa.info/

Etiquetas:

5 Comments:

At 2/20/2007 12:54 a. m., Blogger krusty said...

tb surt a "Abre los ojos"...jo no l'he sentit molt!! pro lo pok q ho he fet m'ha agradat!!
MB7s;)

 
At 2/20/2007 12:40 p. m., Blogger Pingu said...

I jo q pensava q era "Cierra los ojos, abre la boca "CONGUITOS"!!!jejjeejejej.

agur.

 
At 2/20/2007 1:34 p. m., Blogger krusty said...

A PAüls primer obren la boca q els ulls!!!! "Abre los ojos!! mira hacia el cielo!! descubre las cosas buenas q tiene la vida!!"....
Ei!! tu algú és soci o teniu carnet de la biblio de Tortosa!??!? q es necessita!???
Mb7s;)

 
At 2/20/2007 5:11 p. m., Blogger Pingu said...

X CUA?? no tinc ni idea!!, a lo millor te'l tens q treure. Saps q? si saps algo ja meu diràs.

agur.

 
At 2/21/2007 6:45 p. m., Blogger Gustau Moreno said...

Jo em vaig comprar el primer CD que va fer, aquell produït pel gran Carlos Jean. Estava bé...

 

Publicar un comentario

<< Home