http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: NO ÉS KANDAHAR!!

viernes, enero 27, 2006

NO ÉS KANDAHAR!!

Encara que ho semble, les fotos no es troben a Kandahar, ni a Irak, ni han passat les tropes nord-americanes destruint tot lo que han trobat al seu pas! encara que, realment ho sembla!! Simplement és l'estat de com van quedar algun dels laboratoris després de la mudança.
Les altres fotos són les de després!! tenim un despatxet, los integrants del qual ens hem caracteritzat a l'estil South-Park. A mi m'han posat un ordenador supernou! que fent un símil, seria com canviar lo mini-milk per un Ferrari Testarosa!! en serio, estic desconcertat amb tanta velocitat. I Inclús tenim un minijardinet, al qual Moi ( "El jardiner constant" )cuida amb molt de carinyo i esmero (no!! és salmó!! glups!!). Si coneixeu a la penya podeu opinar sobre si mos hi pareixem a les caricatures!!


4 Comments:

At 1/27/2006 12:49 p. m., Blogger krusty said...

Cada vegada trobo q mhi pareixo menos!!! pro bueno....los recursos, les possibilitats i la creativitat són limitats. Pro s'agraeix l'intent!! en serio!!
Mb7s;)

 
At 1/27/2006 1:05 p. m., Blogger Nuriaka said...

ueeeeeeeeeeeeeeis k fa rabieta ein la semblança? ;)

 
At 1/27/2006 1:34 p. m., Blogger krusty said...

No entenc q vols dir!!!
Mb7s;)

 
At 1/27/2006 6:19 p. m., Blogger Santi said...

seria un 'les veritats ofenen' però en pareguts!
jo crec que m'assemblo, i estic a favor de provar-ho amb l'estil labanda!

 

Publicar un comentario

<< Home