http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: DE XERTA....LA CURSA DE LES FONTS!! i les taronges!! presents a tots los avituallaments!!

miércoles, abril 29, 2009

DE XERTA....LA CURSA DE LES FONTS!! i les taronges!! presents a tots los avituallaments!!

Crònica feta per PACO!!! (però ho heu de llegir com a l'anunci de colònia!!)


"Vam estar tota la setmana mentalitzant-nos que la cursa de les Fonts seria molt dura, pel desnivell i per la distància. Jo per lo menos no n’havia fet mai cap de tant dura i estava una mica “jinyat”.

El dissabte per la nit Barça i a dormir pronte i resant que no plogue.

El diumenge a l’aixecar-me miro i plovia i semblava que havia plogut tota la nit, per una banda penso, guai a lo millor no se fa la cursa. Ja me direu si a les 7.00 del matí qui s’aixeca en ganes de córrer?. Però res, vaso de leche con galletas, me poso lo xandall oficial (d’estreno) agafo la bossa i totes les coses i cap a la gela que haviem quedat per a fer un cafè.

Quan vaig arribar tots anavem en l’uniforme i los comentaris eren: “no sabia si venir”, “me volia quedar a casa. Vamos que no apetia massa en lo temps. Bé al final entre les rises i això agafem lo cotxe i cap a Xerta. Al final vam ser: ISIDRO, GERARD, MANEL, PERE, LOS RIBES, COLOME i PACO i com a supporters i part de l’equip que sempre mos acompanya CRISTINA i JOSE FERNANDEZ i ANGELS.

Arribem a Xerta aparquem i la primera foto d’alguns component del grup en l’equipament nou, la gent passava i impressionava. Bé per lo menos ja que en la classificació alguns no impressionem en lo xandal si, jejeje.

Mos canviem, quatre estiraments i a les 9.15 donen el tret de sortida neutralitzada fins la sortida del poble. Havia parat de ploure i diràs que faria bon temps, a més el terreny estava bé i feia molt bon córrer. Vaig començar tranquil·let perquè anava molt mentalitzat que hi havia molta pujada i sempre se diu “el que guarda cuando tiene.......” total que al cap de mitja horeta a la part d’atràs mos vam quedar Colomé, Carlos i jo. Me trobava bé i vaig pensar d’apretar una miqueta més quan se va començar la pujada.

En seguida vam trobar el primer avituallament, que per cert van estar molt ben posats, i tot seguit una bona pujada fins la font de Bimboraig on ens esperaven Jose, Cristina , Royo i potser algu més però nomes vaig sentir anims!!! Despues va venir tot de cop les altres pujades i un bon tros planejant la serra de la vall de l’Infern. El sol ja començava a torrar, feia calor i les cames començaven a notar-se cansades. Sabia que encara em quedava una pujada forta i que si superava la pujada ho tenia tenia gairebé superat.

Finalment comencem a pujar la Coscollosa en un grupet que vam fer. A dalt de tot ens esperava organització perquè hi havia un troç poc marcat i un cop a dalt una ventolera i un fred, però estava realment content i vaig pensar tot xulo “ja està??”, no era tan dura. Creia que només em quedaria la baixada fins a la Font Nova i en un pim pam estaria a Xerta. La baixada la vaig fer bastant ràpida, suposo que va ser perquè ja l’havia fet alguna vegada (vaig xalar tant baixant!!). Però a l’arribar baix de tot de la Font Nova fins al poble se’m va fer etern. Algun calambre que altre, em vaig trobar a gent petada pel camí i quan me començava a decaure me passa Carlos en un bon trotet i lo vaig veure molt sencer i me fa “animo Paco que ja ho tenim”. Vaig agafar forces i vaig continuar fins a l’entrada del poble i aquells metres d’asfalt van ser lo MÀXIM, anava a 2 km/h.

Per fi la recta final em creuo en ma fillola que anava en bici i cridant-me i tot seguit als que ja havien arribat animant, també vaig a ma mare, bé to plegat quin subidón!!!

La resta del grup, Gerard ho va fer molt bé (se nota que s’ha deixat de fumar), Jordi Ribes i Isidro també en la seua línia de bons resulats. Juan Ribes em va sorprendre també per la resistència i en ritme constant que va mantenir a l’igual que Pere, que superant la seua batalla personal en los peus i donat que últimament no estava bé del tot va traure bona marca. Carlos i jo vam arribar després una mica derrotats, tot s’ha de dir però en il·lusió amb la pròxima. La nota negativa va ser Manel i Colomé. Manel es va fer mal al genoll faltant uns 7 kms i Colomé va acabar molt tocat del genoll. Va ser llàstima perquè Manel i Colomé es van preparar a consciència per la Cursa. Als dos animo, repòs i esperem que no sigue res greu perquè mos feu falta! A la resta enhorabona per la cursa i als que vau venir a animar moltíssimes gràcies!

by Paco, mocadoret de 5 puntes.

Classificacions:

Font de Bimboraig#

Estreno del xandal oficial del GR 7esús. I fins a 9 participants de l’equip.

24è Gerard Borràs Martínez 3h 01 min
45è Jordi Ribes Abella 3h 14 min
110è Isidro Cordovilla Rodríguez 3h 38 min
130è Mauro Alaixendri Jardí 3h 47 min
139 Pere Panisello Tafalla 3h 52 min
166è Juan Ribes Abella 4h 05 min
171è Carlos Ripollés Julve 4h 09 min
180 è Paco Lleixà Panisello 4h 12 min
200è Juan Ramon Colomé Monllaó 4h 33 min

Manel Canalda Vidal, abandona per lesió al genoll operat. Esperem que no sigue res!!

Etiquetas: ,

3 Comments:

At 4/29/2009 10:56 a. m., Blogger krusty said...

Gràcies Paco per les teues impressions!!
La meua batalla en los peus és perduda...pro bueno!!

M'gradaria FELICITAR a tota l'organització i al poble de Xerta xq realmnt se volquen en este esdeveniment per a q natros puguessem disfrutar al màxim!! si damunt li sumes, lo bon saber fer i lo recorregut molt vistós i exigent tenim, lo q tenim!! una de les millors curses de les nostres Terres i, possiblmnt dels Països Catalans!! Gràcies per la vostra dedicació!!
I gràcies a tota l'afició q mos ve a animar per allà a on anem!!

Mb7s;)

 
At 4/29/2009 4:33 p. m., Blogger krusty said...

A les classificacions per equips podeu vore que som lo 7è equip en més participacions (xq som lo GR7??)!! i lo 13è en més punts!! de 72 equips diferents!!!

Bueno...no està mal!! anem sumant!!

 
At 4/30/2009 9:53 a. m., Blogger Pingu said...

Molt bé, esteu fets uns CAMPEONS!!

anims i fins la pròxima.

agur.

 

Publicar un comentario

<< Home