http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: VENT A POPA a TOTA VELA!!!

viernes, agosto 08, 2008

VENT A POPA a TOTA VELA!!!

El Club de Rem Tortosa ha tingut una interessant iniciativa, crec que molt bona, per tal d'apropar el riu i el rem a la població tortosina.

La idea consisteix en realitzar unes classes de rem als diferents barris i EMDs de Tortosa per tal de fer una carrera de Muletes (6 remers) coincidint en les Festes Majors de la Cinta, el dilluns 8 de setembre. Al final seran 20 hores de rema que remaràs per l'Ebre per tal d'estar el màxim preparats possibles per al dia de l'eliminatòria (degut a que hi hauran moltes embarcacions) i després a la final. Si arribem!! confio que si!! sempre i quan jo no me descoordine massa!! Perdoneu companys!! jo ja poso ganes, dedicació i m'esforço!! però és difícil anar contra la corrent natural!! i mai més ben dit si parlem de remar a contracorrent!!

La primera impressió ha estat que això és molt cansat i que aquí més que a cap puesto, som un equip i hem d'anar tots a una, com a Fuente Ovejuna!!! La teoria me la sé!! Després la visió completament nova per a mi del Riu Ebre des de dins mateix i de nit és realment espectacular, esfereidora i tranquil·litzant, a la vegada!! encara que semble una contradicció.

I per a donar-li vidilla una cançoneta que "ni al dedo". de...REM!! claro!! amb la cançó "Find the River"

Més info: http://www.emdjesus.cat/noticia.php?id=13

Etiquetas:

11 Comments:

At 8/08/2008 4:43 p. m., Blogger Pingu said...

Doncs molta sort!!! això serà com un gran premi de formula 1 però pel riu? Doncs estic pensant que podria fer com al circuit de Valencia i fer pagar uns 300€ per persona, per poder veure la carrera "royo VIP" que no "Xavi VIP", quatre pataques , dos ganxitos i unes cervesetes fresques!!! uff!!!

I si voleu llogo tot el pis per 2000€, !!!! jejejejej

agur.

 
At 8/10/2008 7:52 p. m., Blogger Nuriaka said...

Us veig d'aquí poc comeptint junt amb els d'Oxford i Cambridge =)
Ptnxtes

 
At 8/11/2008 1:27 a. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! pos a mi sí que m'agradaria voreus!!! je,je!!!

Moltsbes en insomni!!!

 
At 8/11/2008 11:30 a. m., Blogger krusty said...

Si algú no pot esperar al 8 de setmbre entrenem dimarts i dijous de 20:00h a 22:00h!! Pingu!! assomat a la finestra i te saludarem!! jeje!!

Més info a:http://www.emdjesus.cat/noticia.php?id=13

Mb7s;)

 
At 8/11/2008 11:35 a. m., Blogger Pingu said...

M'assomaré i algo més, jejeje.

Agur.

 
At 8/11/2008 11:58 a. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!!! bon dia!!! poc matinador, la veritat i una mica dropa!!! per aqui piratejant!!! i mai millor dit!

Pingu tu tindras un primer plano de la cursa!podràs gravar-ho eh!je,je!! a mi me faria temor!!! sempre m'ha fet molt de respecte lo riu, i quan era menudeta(ara presta a broma fàcil, us la dixo en bandeja!!!) se veen l'aigua pels foradets de la passarel·la del riu, sempre pensava que se farien grans!!!

VAya rollo!!

Moltsbes!!!

 
At 8/11/2008 12:27 p. m., Anonymous Anónimo said...

eik jo vull vindre a entrenar! a formentera vaig fer kaiak deste, bueno... per dir algo!
sisi esta setmana penjarem algo del espectacle!
salut

CAsetes!

 
At 8/11/2008 12:32 p. m., Blogger krusty said...

Kaiak....kaiak....
no necessitem principiants!!! ja ne tenen prou en mi!! sóc un inflitrat dels altres equips!! ho sento companys pro mhan pagat molt per fer simplemnt lo q sé fer!! és a dir anar descoordinat!!
PD: Manel cada nit abans de dormir faig exercicis en les 2 mans!! una damunt la pantxa i laltra del cap pegant voltes concèntriques pro en sentits oposats!! UF!! és difícil!!

MB7s;)

 
At 8/13/2008 9:35 a. m., Blogger krusty said...

Pingu!! mos vas vore!??!?!? al principi vam anar cap abaix!! casi a la desembocadura!!! jeje!! pro después ja vam passar x davant del teu piset!!
Dp de 3 entrenos ja començo a agafar lo ritme!! ja no me descoordino tant!! alguna vegada me despisto!! pro va a millor!!

Mb7s;)

 
At 8/13/2008 12:09 p. m., Blogger Pingu said...

NoRRR, a les 20:30 i vaig veure 2 muletes i vaig començar a fer fotos com un ANIMAL!!!, total quan lo meu ditet va parar de disparar, vaig ampliar les fotos i !SORPRESA NO CONEIXIA A NINGÚ!!!!

Total que no vos vaig veure!!

agur

 
At 8/13/2008 12:38 p. m., Blogger krusty said...

Vam passar cap a les 9 de la nit!! màomenus!!

MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home