http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Estan les curses de muntanya i LA CURSA DE PAÜLS!!

lunes, mayo 19, 2008

Estan les curses de muntanya i LA CURSA DE PAÜLS!!

Amb el títol intento resumir les sensacions viscudes!! Una cursa guapíssima, molt tècnica, difícil, en algun tram perillosa, pesada, amb un altíssim nivell (recordem que era puntuable per a la Copa Espanya) però amb unes vistes precioses i una orgnització d'11 sobre 10!! PERFECTE!!
Ara no estic massa inspirat, o sigue que us adjunto alguns comentaris trobats per la xarxa:

"Como estaba previsto los participantes se han encontrado con una carrera muy técnica, por terreno calcáreo de relieve escarpado y abrupto, que además de las dificultades técnicas evidentes ha tenido un añadido de última hora, el abúndate agua caída en las últimas semanas en la zona ha empapado el terreno y provocado la crecida de los torrentes y barrancos por los que trascurría el recorrido. Para garantizar la seguridad de los corredores algunos de los tramos más expuestos estaban equipados con cuerdas fijas para asegurar la progresión"
Fragment i fotos extret de la revista ocisport. Podeu llegir l'article sencer i vore fotos de la cursa: http://www.ocisport.net/es/detail_news.php?news=617

Classificació general masculí dels jesusencs, sobre uns 400 "mascles" inscrits:
Posició________________________Temps
214__RIBES ABELLA, JORDI:______3 hores 37 min
238__PANISELLO TAFALLA, PERE:__3 hores 45 min

Més comentaris:
"En resumen, una carrera realmente técnica y extremadamente espectacular. Según mi opinión una de las más bellas y montañeras que se celebran en España. Y mención aparte merece la organización, la UEC TORTOSA, un buen numero de personas volcadas desde hace días para que todo saliera a pedir de boca y a fe que lo han logrado. Impresionante la limpieza que han hecho de los caminos, un marcaje sensacional, unos avituallamientos numerosos y magníficos, la bolsa del corredor estupenda, con camiseta técnica, buff, chancletas, una botella de powerade, arroz, naranjas y una pequeña botella de aceite. Aperitivo después de la charla técnica y en la meta había comida y bebida para los 400 y otros 400 que hubieran venido, destacando los pastisets (potser del Forn de Carlos??), la longaniza y morcilla. Y lo de la charanga genial. Mi ENHORABUENA. Sois unos monstruos!"

Extret de:http://monrasin.blogspot.com/

Etiquetas: , ,

2 Comments:

At 5/21/2008 12:03 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! bon dia!!!

Acabo de vore com van les votacions!!! bueno, a mi lo que m'agrada més no surt, però una adaptació del que guanya seria "llagues team Jesús" es que sn és molt llarg!!!

Moltsbes!!!

 
At 5/22/2008 10:22 a. m., Blogger krusty said...

Buen3s!!
q no surt vol dir q no guanya?? o q no està a la llista?? si és opció 2 digues-mou-los-hi-a-tots-natros!!

La "coletilla" Running Team Jesús, és variable!! com lo temps!! q sempre canvia!! sempre és més tard q abans pro més pronte q después!! vull dir, q se pot posar tot o només Jesús o Running Jesús o Team Jesús...vaig posar a tots lo mateix per a no crear discriminacions, pro después se pot adaptar!!
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home