http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Un PASILLO de 90 minuts

jueves, mayo 08, 2008

Un PASILLO de 90 minuts

Crec que és la vegada que he tingut més vergonya de ser del Barça.

En los anys que tinc no havia vist mai un espectacle tant botxornós damunt un terreny de joc, tantes poques ganes, tant poc amor propi i tanta poca-vergonya!! Per a pasturar damunt l'herba ja estan les vaques!!

No se mereixen ni que escrigue tot l'emprenyat que estic!!

Si no ho vau fer us recomano moltíssim el Monòleg de Pou a Rac1 després del 4rt gol del Madrid!! Increible!!

Foto del Marca

Etiquetas: ,

2 Comments:

At 5/08/2008 8:19 p. m., Blogger Jesús M. Tibau said...

El títol del teu post resumeix a la perfecció el partit d'ahir, fin si tot tota la temporada

 
At 5/09/2008 9:06 a. m., Blogger krusty said...

Tota la raó!! però lo mèrit del títol no és meu!! 1r lo vaig sentir x la radio i després lo vaig llegir a l'"Sport", crec.

De totes maneres, independentmnt de l'autoria, molt encertat!!

Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home