http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: JO DE GRAN VULL SER HARRISON FORD!!!

jueves, noviembre 22, 2007

JO DE GRAN VULL SER HARRISON FORD!!!


Sempre havia volgut ser com Harrison Ford!! Un lligón sense data de caducitat!! un triumfador de la vida que ha reencarnat en la ficció gran quantitat de protagonistes de pel·lícules a cada una més exitosa!!! Si vau vibrar en "En busca de la hipoxia perdida", us vau engantxar a la saga "La Guerra de les Mosques Galàctiques" i us vau emocionar en "Fals testimoni!" no us podeu perdre l'última estrena de Krusty Ford!! "EL FUGITIVO!", molt aviat als cines més importants!! Ah!! a més compta mab l'interés que ha estat rodat pels carrers i establiments del nostre poble!! no us perguesseu la persecució pels carrerons amb final pels canals!! Sens dubte aquesta escena passarà a la història del cine modern!! Esdevindrà tot un clàssic!!

Parlant de temes cinèfils, altres pel·lícules que m'agraden són: "Mucho ruido y pocas nueces", "Ghost", "como Dios", "Coacción a un jurado", "La cortina de humo", "Yo soy la ley", "La comunidad"...i com a series "Aquí no hay quien viva", i sobretot les series de bons advocats: "Perry MAson" (després Ironside) i "Ally McBeal" (que per cert, és parella en la vida real de Harrison Ford!! o ho era!!). Continuant en temes culturals, musicalment, la cançó d'Amaral: "Son mis amigos", que per sort ne tinc bastants i los justos, i m'agrada passar lo màxim temps possible en ells passant-m'ho molt bé!! Encara que sé a ciència certa, que hi ha gent que no pot dir lo mateix!!! I la cançó "Besos", de El Canto del Loco. Si hi haguessen més besitos com canviaria lo món...També m'agrada GiGi d'Agostino i sobretot la seua "La Passion", hi ha alguns que sempre hauran de carregar creus...però és que n'hi ha que s'ho busquen solets!!! i Llunetes!!!
Per cert, si de cas ja me portareu una llima!! i també J&B!!!! per fer més lleugeres les hores de soletat i foscor!!!

4 Comments:

At 11/25/2007 8:11 p. m., Blogger Santi said...

ei!!!!!!!! però què has fet???

jo puc enviar-te una llima dins un taper de tiramisù. o un braç de plitron si aconsegueixo pispar-ne un...pq comprar-lo no m'ho puc permetre...

bisous des de plougonvelin. escoltant el coser i cantar!!jeje!!

 
At 11/26/2007 8:58 a. m., Blogger krusty said...

Buenas!! dsd lo puestoq no plou!!! no he fet res!! simplmnt m'agrada q me coneguesseu més!! jeje!! algun dia tho xplicaré!! jeje!!
tu q tl??
MB7s;)

 
At 11/27/2007 3:59 p. m., Blogger Unknown said...

Ei trankil q si te foten a la "càrcel" jo te porto la llima i lo J&B i ja de passo me kedo un ratet i mos akalentem de fort!!!

 
At 11/27/2007 6:12 p. m., Blogger krusty said...

Santi!! m'havia passat!! tens raó!! val més un braç de politró q un portàtil!!
Me venen ganes d'estar tancat!!! kina fiestuki tots allí ballant el rock'n'roll de la`presó!! "Todo el mundo en la prisión!! empezaron a bailar el rock!! el 69 dijo al 23...! no es q seas muy guapa pero es q sabes bailar!!!....!" mà o menos!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home