http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta...(16)

miércoles, diciembre 06, 2006

Aquesta setmana pingu escolta...(16)

Com la setmana es curta, almenys laboralment, el post musical serà un pim pam. Pingu escolta Sigur Rós. No ser si és pel fred que arribat de cop o perquè el Bacallà d’Islandia ha entrat de cop a les nostres llars cerveseres, però aquest setmana gaudeixo escoltant aquest grup de Reykjavík que es va formar l’any 1994. És una música molt tranquil•la que almenys a mi m’ajuda a pensar... uff que filosòfic... estic passant massa hores en algú, jejejejej.

Deixem de parla i escoltem aquesta música, no cal que mireu els videoclips però he de reconèixer que no son les típiques pel•liculetes, tenen un caràcter més social, la veritat val la pena perdre una estona (personalment: "m’han enganxat").

Hoppipolla, no mal penseu pel nom. Moltes de les coses que realitzen els personatges les hem fet, i crec, que no estaria malament recuperar-les, perque són aquestes petites coses les que ens fan sentir VIUS...



Vidrar Vel Til Loftarasa



Glósóli, encara que no es el videoclip real, em sento molt identificat, perque deu ser??? Jejjej.



I com no la web oficial: (anglès) Sigur Ròs
No és l'oficial però està molt bé: (espanyol) Sigur Ròs

Etiquetas:

10 Comments:

At 12/07/2006 6:08 p. m., Blogger krusty said...

EI!! una mica més i no ouk scriure lo comentari!!! 1r estava absord en los meus pnsamnts...i dp casi me kedo dormit!! jeje!!! realmnt és molt tranki!!! considero q en determinats momnts mola!! pro en general sóc més actiu!! q no vol dir "soplanucas"!!! Ja vaig vore lo vostre sofà dl pensar!! jo no sé si és bo o dolent pro no necito cap ambient concret i penso massa!! sóc tipo Roden!!!
Mb7s;)

 
At 12/07/2006 6:14 p. m., Blogger krusty said...

Ah!! q no he parlat dls clips!! si fos poli tancaria a la banda organitzada senil!!! són pitjors q la KaleBorroca!! jeej!! encara q si!! crec q totes les coses q surten al video ho hem fet!!! 1 dubte!! en quin video te sents identificat?!?!? en l'últim o en lo dl mig!??? són 2 xikets besant-se, no??? ojo!! Angelina!! x cert, no savia q VanGaal col·laborés en videoclips!!!
MB7s;)

 
At 12/08/2006 10:28 a. m., Blogger Angelina Jolie said...

Ja sabia jo que algun dia sortiria (de l'armari) estava sobre avís, però no hi ha més ceg que qui no vol vore. OH! DEU MEU!!!!

 
At 12/08/2006 3:22 p. m., Blogger krusty said...

tranki!! smpre pots trobar un altre Pitt!!! encara q en 3 potser farà feo!!!!! glups!!!!!!!!
Mb7s;)

 
At 12/08/2006 4:57 p. m., Blogger Pingu said...

Armari?? quin tipus d'armari?? el moble que més m'agrada s el sofà, jejejej.

agur.

 
At 12/09/2006 3:09 p. m., Blogger krusty said...

Jo més q d'Armani soc de Vittorio&Luchino!! jeje!!!
MB7s;)

 
At 12/10/2006 3:49 p. m., Blogger Santi said...

a mi m'agrada sigur ros! influències de la capital que vaig traspassar regalant-li a raül (via fnac.es). i si va bé per pensar, segur que a ell li fa efecte!
i malament si és que fa fred! perquè mi em kda res per tornar, i jo encara visc a vint-i-tants graus!!!

 
At 12/11/2006 10:23 a. m., Blogger krusty said...

Jo simplmnt visc a un entresol!!! i entre sols fa molta més calor!!! glups!!! humor dilluns matutí!! unes al "jamón"?!??! o simplmnt ondulades?!?? uf!!
Mb7s;)

 
At 12/11/2006 7:51 p. m., Blogger Pingu said...

Humor britànic, humor negre, humor andalÚS, humor clandestí, iiiiii

HUMOR KRUSTY!!!

agur.

 
At 12/11/2006 8:02 p. m., Blogger krusty said...

HUMOR?!?!?! o TERROR?!?!?
M7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home