http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: HE "PARIT"!!!! UN VIEJO y UNA VIEJA!!!

jueves, noviembre 16, 2006

HE "PARIT"!!!! UN VIEJO y UNA VIEJA!!!


Bueno, no seria ben bé això!!! LA meua parida més seria que he fet, ja ha entrat al dipòsit, que no de cadàvers, sinó de Tesis!!! Jo no consto a cap puesto com a personal de la UB!! però lo meu "fillet" SI!!! ha segut un part llarg i dolorós!!! però al final ha sortit feliçment i amb molta vitalitat!! Sobre los 1,5 Kg i més de 200 pàg.!! Ara només cal esperar que vagi passant los diferents cursos per a que d'aquí un parell de mesos se pugue defensar totsolet enfront del tribunal!! I estareu tots invitats!! Evidentment!!

I per a "celebrar-ho", marxem cap a Albacete!! "un viejo y una vieja van pa Albacete, van pa ALbacete!! y a medio camino, va y se la _ ete!! va y se la _ete!!"
Al congrés de Medicina de muntanya!! aquella bona gent també tindran la sort de gaudir del meu castellà poètic!! Doncs, no gens menys, demà matí (divendres) faig una menudeta exposició!! Lo títol de la qual la podeu vore a dalt a l'esquerra!!!! O sigue que fins diumenge estaré en terres manchegues!! Si veig als pares de l'Iniesta los hi dono records!!
I per a vore com te trastoca fe estes coses:

Etiquetas: ,

9 Comments:

At 11/17/2006 12:38 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!!
al final has vist la llum!!! felicitats!!! Ara no puc vore video pq no estic al lloc adequat encara que no crec que me sorprengue en res!!! dp de tot... je,je!!!

Moltsbes!!!

 
At 11/17/2006 1:04 p. m., Anonymous Anónimo said...

Felicitats Pere!!! Alguns sabem lo que costa lo que has fet i ara toca disfrutar-ho (i defensar-ho, claro!)
Ànims que cada vegada queda menos...

 
At 11/17/2006 1:52 p. m., Anonymous Anónimo said...

Me cagon la marrrrrrr!!!!!!! Ja era hora, i enhorabona!!!!!
A vore si lo pròxim dia que vens en mi en lo cotxe no me fots la tabarra de que estas explotat, no sóc ningú............ i jo què sé! Què vaia quadro que té man germana, je,je....... Este divendres ja me n'he enterat que no vens i que algú t'haurà de suplantar fent d'algueerrou per la carretera del Sabeco ;)
A no ser que ho decidixques fer aquí a BCN
Bueno, moltes felicitats i a vore si mos invites a la family a sopar, o + que sigu un berenaret de guai!!!!!!!!!!!

 
At 11/17/2006 1:56 p. m., Anonymous Anónimo said...

Acabo de vore lo vídeo que encara no l'havia vist: PERÒ COM POOOOOOOOOOOOOT SEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 11/17/2006 7:58 p. m., Blogger Pingu said...

Moooooooooooooooooltes felicitats!!! ha anat tot bé en lo part? i la mare bé?

X crt, seria diferent!! que penjessis lo video de la DEFENSA de la tesi!!!

Ja veig el titular Tesi VS Tribunal!!

Agur.

 
At 11/19/2006 7:34 p. m., Blogger Nuriaka said...

Ja t'ho vaig dir per telefon apunt d'agafar l'avió per anar a Albacetee, però no està de més tornar-t'ho a dir:
FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!!!!
I espero que avisis per la defensa de la tesi que jo si em puc escapar vink fijo ;)
Petonxete

 
At 11/20/2006 11:50 a. m., Blogger Pingu said...

Trobo q hauria de venir x grabar i penjar-ho al blog??? Q trobes krusty? o serà massa pressió?

agur.

 
At 11/20/2006 6:00 p. m., Blogger sil said...

wooow... brutal... mira k a la feina no tinc so, però vistes les imatges del video, es demostra k has estat una llarga temporada sotmès a un intens període d'estrès a elevadíssims nivells... en fi, k felicitats pel naixement!!!!

 
At 11/20/2006 7:11 p. m., Blogger krusty said...

Primer de tot donar les gràcies a tots!!!!! Gràcies!! Moltes Gràcies!!! als q m'entenen, xq ho saben del cert!! i als q no ho entenent massa (culpa meua x no xplicar-ho bÉ!!) xq tot i així iwal m'han apoiat!!! dp algunes aclaracions!! lo video és de fa casi 1 any!! lo nivell de locura augmentar proporcionalmnt en l'edat!! és com los bons vins!!! Dp cunyada!!!! molta mestra pro no sabem llegir....Alguerrú lo vaig fer x Albacete!! no x BCN!! dp asta q no cobre com un Doctor no us podré invitar al q us mereixeu!!! i si!! vaya quadro q té ta germana!!! ara falta saber a kina cotització star!!! un VanGogh?? un picasso??? o simplmnt ls còmics q feia quan m'avurria a classe???
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home