http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta...(10)

lunes, octubre 23, 2006

Aquesta setmana pingu escolta...(10)

Sona el despertador, O NO!! son les 8:00 i és DILLUNS!! Pujo la persiana i està caient un fina pluja, el dia és GRIS!! Començo a deambular per casa per iniciar la meva vida laboral, tinc dos opcions carregar-me d’energia i escoltar Marilyn Manson, o continuar en OFF i gaudir de la veu de Madeleine Peyroux.

Finalment decideixo continuar passiu i seguir assaborint un dia en BLANC i NEGRE, i quina banda sonora pot tenir un dia així?

MADELEINE PEYROUX, és musica per escoltar en un petit bar on ningú et coneix, prenent un cafè i fumant una cigarreta. Deixant que la veu et penetri per la pell i et faci recordar sentiments guardats en la teva memòria...


Etiquetas:

9 Comments:

At 10/24/2006 2:57 p. m., Blogger krusty said...

Jo sóc dels q preferexio aixecar-me a l'estil Marilyn Manson!! bueno, x a variar Flaix FM!! pro no m'agrada q hagi de tindre una conversa coherent en ningú (alguna vegada la tink?!!??).
Mb7s;)

 
At 10/24/2006 5:19 p. m., Blogger Pingu said...

Ja som 2!! jo necessito com a min. 1/2 h. per poder-me relacionar en algú. A natació em diuen el "Mudito", però qui te ganes de parlar a les 07:15h???

agur.

 
At 10/24/2006 8:53 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ja som tres!! ui!! un trio!!!je,je!! Tb necessito silenci i que ningú me digue res quan m'aixeco, i res de música, silenci! però en 15 min ja faig!!

Pingu!! a les 7:15 a natació?? i ara que ve lo fred?? oh!! això sí que es moral. Veus, jo sóc de les de fer esport per la tarde, me desestreso!! L'important fer esport, sigue quan sigue i lo que sigue!!


Moltsbes!!!

 
At 10/24/2006 10:08 p. m., Blogger krusty said...

JO a les 7:15 m'ofegaria!!! glup!! glup!! gluuuuuuuuuuup!!!! jo si no és en finde, entre7mna no puk practicar cap sport!!! mestra!! mestra!!! me podries fer un pla d'entrenamnt específic!!!!
Ah!! UI!! stos trios!!!
Me'n vai a vore House!!!! Teléfono!!
Mb7s;)

 
At 10/25/2006 10:13 a. m., Blogger Pingu said...

Un altre seguidor del METGE RADICAL, a casa nostra sino fan Champions, Silenci o Polonia toca sessió de House...

agur.

 
At 10/25/2006 1:10 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Uf!! ja he escrit tres vegades i no m'ho dixa penja!! al final no sabre que volia dir!!!

Pos a mi la serie tb m'agrada però no m'agradaria gens trobar-lo en una consulta, xp una vegada me'n vaig trobar un en lo mateix poc suc que este x donar-me una mala notícia i me va fer una gracia!!

Krusty!! en molt de carinyo i bon rollo l'esport que tu fas en cap de setmana es aixeca lo colze!1 je,je!!! no??
Ah! això de fer-te un planning me motiva!! je,je!!

Moltsbes!!

 
At 10/25/2006 2:18 p. m., Blogger krusty said...

A mi me motiven altres coses de tu Srta!!!! jeje!! Ei!! lo find passat no vaig sortir cap nit!!! te'n recordes?!?!? i ste la cosa no anirà molt lluny!!!! i altres coses tb faig, no!?!?? House cura enfermetats!! no tracta persones!!! això ho fan los psicòlegs o psikiatres (depenent del cas!!)!! lo q stà clar és q te cura!!! és com un CarlosJesús de la Ciència!!!!
MB7s;)

 
At 10/25/2006 5:39 p. m., Blogger Pingu said...

Komparar House en CarlosJesus!!! te nassos!!

agur.

 
At 10/26/2006 1:07 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! jo no sé qui és Carlos Jesús!!!

Krusty, una flor no fa maig!! je,je!!

Moltsbes!!

 

Publicar un comentario

<< Home