http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Aquesta setmana pingu escolta...(8)

martes, octubre 10, 2006

Aquesta setmana pingu escolta...(8)

INDIFERÈNCIA??? NO

Quan parlem de “Björk” Guðmundsdóttir, la paraula INDIFERÈNCIA no existeix, aquesta cantant-actriu fa un tipus de música, on sols hi ha dos opcions: t’ ENCANTA o l’ ODIES.

I jo soc dels RARETS que ens encanta, jejej. El seu estil es com un mix, perquè pots trobar molts estils musicals (pop, rock, alternatiu, trip-hop, jazz, electronica, folk i classica).

Aquesta noia va néixer a la mateixa ciutat que Gudjohnsen (Reikiavik) però l’any 1965. Encara recordo la primera vegada que vaig escoltar una cançó seva en un Pub, estava a Festes d’Amposta (no se ni l’any, ni el Pub,) la veritat crec que ja no existeix... però els records son inoblidables. Bueno sols recordo la cançó... uff m’estic LIANT !!! ...

Vos deixo en un dels seus videoclips més coneguts.


Etiquetas:

4 Comments:

At 10/10/2006 7:55 p. m., Blogger moi said...

A mi també em mola la bjork, i els artic monkeys,....
Fa temps que no deia res. Que ja no penjes coses Pere. Com va tot?

 
At 10/10/2006 10:16 p. m., Blogger krusty said...

Com deia Magnum (lo del polo Frigo!! no lo del bigot i higgins!! Zeus!! Apolo!!!) la vida és kuestió de preferències!!!
M'alegro MOi!!! segueix al tanmto xq pronte apareixerà AntòniaFont a l'antiga fàbrica Damm!!
Mb7s;)

 
At 10/11/2006 6:23 p. m., Blogger Pingu said...

Ja tens lo del CATA!!

agur i bon pont.

 
At 10/13/2006 8:40 p. m., Blogger Santi said...

antònia font!!! ai...!!!

 

Publicar un comentario

<< Home