http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: I COM PUC PARTICIPAR AL BLOG? (1 PART)

viernes, noviembre 04, 2005

I COM PUC PARTICIPAR AL BLOG? (1 PART)

Per fi!!!, haureu pensat alguns quan heu vist aquest títol, eh? Si, si, Krusty i Pingu han pensat en vosaltres (Cooper, Pitxo, Laia, Marisin, Angelina Jolie, Iva.... i un gran (o no tan) etc.), persones que seguiu dia rera dia l’evolució d’aquest blog, jeje.

Fora bromes! Comencen les classes per l’utilització d’aquest mitja, q lo sr. Blog ens ofereix.

1.Has arribat al blog (vas bé, jeje).
2.Llegeixes les novetats.
3.I vas a veure els comentaris q posa Krusty, i els altres.



Com pots veure hi ha està subratllat Q dieu?? eh?? doncs feu un click damunt.

4.Arribeu aquí, podeu escriure el que vulgueu en “leave your comment” o "haga su comentario", si està en castellà, i després, ja podem començar a crear el nostre “Usuari”. Clickeu “Sign up here”.


Un comentari: com anireu veien, a part de crear un “personatge” per poder fer les vostres propostes (fotos i comentaris), també creareu un blog propi, no passa rés si no l’utilitzeu mai, però quan crees el teu compte també crees un blog.


5.Després de clickar “Sign up here”, apareix aquesta pantalla



Com podeu veure sol teniu que anar reomplint les caselles de la següent forma.

- Poseu un nom d’usuari.
- Introduïu una contrasenya (no l’oblideu)
- Repetiu la contrasenya.
- Aquí podeu posar el mateix nom d’usuari o el que vulgueu que aparegui quan feu els comentaris.
- Correu electrònic
- Aprovació de les condicions

I Clickeu “Continuar”

Etiquetas: ,

12 Comments:

At 11/04/2005 1:30 p. m., Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 
At 11/04/2005 2:50 p. m., Anonymous Anónimo said...

No estik ara segur, pro crec q no fa falta crea 1 blog x a registrar-se com a usuari!! pro si és així segui els passos indicats per Pingu!!
Si us fa palo crea compte (encara q és ràpid i fàcil) podeu elegir identitat "Anónimo" i firmar al final!! jo ara ho stik fent així!! Pro la gràcia seria q si tots som usuaris podrem crear entrades noves qualsevol de natros!! i no només Pingu i jo!!
Per qualsevol dubte pregunteu!!
Mb7s;) Krusty

 
At 11/04/2005 2:52 p. m., Blogger krusty said...

Bueno, la vriotat és q no mho e mirat massa!! jeje!! és q porto 1 mika pressa!! com a últim recurs podriem fer 1 sessió informativa a l'Auditori i si stà ocupat, pos a casa d'algú!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 11/04/2005 5:20 p. m., Blogger Pingu said...

Trobo q no vindria ningu, xò bueno!!

Agur.

 
At 11/04/2005 5:40 p. m., Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 
At 11/04/2005 5:40 p. m., Blogger Pingu said...

Krusty mirat la segona part.

Agur.

 
At 11/05/2005 11:54 a. m., Blogger Santi said...

ei, molt clar i entenedor! enhorabona!!!!
només dues cosetes:

1. sí que fa falta crear un blog quan et registres (fa un temps que va canviar i ara, si no tens blog no jugues!)

2.em puc copiar el post a veure si aconsegueixo que les nenes de la plana es posin les piles???
com a mínim vosaltres sou dos, que jo em pregunto i em responc a mi mateixa!!! :( snif!

 
At 11/05/2005 5:59 p. m., Blogger krusty said...

OK!! merci Santi x l'aclariment!! és q jo recordava q kuan ho vaig fer no feia falta crear 1 blog! si ara ha canviat, ok!! Copia lo q vulgues!! total...continuarem sent los mateixos!! la gnt és molt voyeur!! Ah!! pingu!! segons ki, si posem barra lliure segur q venent!! jeje!! jo lo 1r!! tb!!
Bueno, a vore si serveix dalgo!! pro tb tnk los meus fundamentats dubtes!!
MB7s;)

 
At 11/05/2005 7:18 p. m., Blogger Pingu said...

Santi com diu el krusty agafa el q vulguis, i avui, sino passa res penjaré la segona part.

Pensava fer un petit tutorial sobre com penjar al blog les fotografies, xò crec q no val la pena.

Agur.

 
At 11/06/2005 8:40 p. m., Blogger Nuriaka said...

molt entenedor... po em pregunto: "poca feina???" ;)
farem un sopar algun dia?
tinc sooon...

 
At 11/07/2005 11:03 a. m., Blogger Pingu said...

Nuriaka no em diguis això de poca feina!!

Resulta que he fet un curs d’Intel•ligència Emocional i la seva filosofia diu: “amb confiança es pot fer tot” i m’ha funcionat!!, puc veure tots els partits del Barça de futbol, de basquet, treballar els blogs, anar a la feina 8 h., estudiar a la UOC, jugar a tenis, anar a natació, realitzar una vida en parella, ajuda als pares, llegir el llibre setmanal, beure 3 litres d’aigua al dia ... i la veritat encara em sobra temps, CONFIANÇA jejeje...

FILOXOFIA ZEN!

AGUR.

 
At 11/07/2005 12:47 p. m., Blogger krusty said...

Ei!! Jo tb vull fer això de la inteligència Emocional!!!!!!!! ami me falten hores al dia x poder-ho fer tot!!!!!!! No tnk tmps x a tot!!! Vull autoconfiança d'esta!!! se ven a les farmàcies?? o és il·legal i lhe de comprar algun camellet???
MB7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home