http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: ANDRÉS CALAMARO

miércoles, octubre 05, 2005

ANDRÉS CALAMARO

Els fans de l'argentí estem de sort!












El pròxim 17 novembre, dijous, a les 21:30 actúa en directe al Palau St. Jordi. Si algú està interessat pot comprar les entrades al Tel-Entrada: 902 10 12 12. Si us trobeu a BCN la podeu comprar "in person" a discos Castelló o a la sucursal de Caixa Catalunya que hi ha al costat de l'oficina d'informació i turisme q hi ha sota la plaça Catalunya.
Jo ja la tinc!! algú em vol acompanyar?? cantarà "Flaca"?? quins records d'aquella época daurada de la Lluna!! jeje!!
Pàgina Web Oficial d'Andrés Calamaro

Etiquetas:

12 Comments:

At 10/05/2005 3:46 p. m., Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 
At 10/06/2005 12:36 a. m., Blogger Pingu said...

Krusty o ens stas enganyant o tens una pasta gansa, jeje. Scolta q penses nar a tots els concerts de BCN? I per crt, vas sol??

Sq "flaca, no claves
tus puñales, por la espalda..." la veritat s interessant, xo a la Jolie no li agrada ni en pintura. Tindre q mirar dates i qui sap..

Agur.

 
At 10/06/2005 12:41 a. m., Blogger Pingu said...

Pr crt, stan entran 1 munt d comentaris no dessitjats!! si no molen els borro, et va b?

Bueno jam diras.

Agur.

 
At 10/06/2005 10:41 a. m., Blogger krusty said...

No sóc lo ric de Fredes!! ojalà!! ni tp he nat a tants concerts!! no saps tu los concerts q fan a BCN!! no vaig nar a vore juanes, ni MarylManson, ni Ben Harper, ni Amaral, ni ManoloGarcia....pagant només U2, REM (Q no vaig nar!!) i este!! i falta lo de SAbina q cada dia miro kuan surten les entrades a la venda!! pro de momnt res!!
Calamaro desde fa tmps (8-10 anys?) q magrada (abans en Los Rodriguez i ara en solitari)i smpre he volgut nar a 1 concert seu!!
D momnt vaig sol! només he comprt 1 entrada! pro segur q vaig en la Santi i en 1 amiga seua! i sinó sol!! q tp seria la 1ra vegada i no passa res!!
Au!! records a la Jolie!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 10/06/2005 10:43 a. m., Blogger krusty said...

Ah!! si borra als "intrussos""!! jeje!! jo tb ho faig!! suposo q deuen tenir 1 mena de buscador i kuan surt algo de música o sport se dispara!!
Mb7s;)

 
At 10/06/2005 12:09 p. m., Blogger Santi said...

jo encara no sé si puc anar-hi, però vamos, que la lau seguríssim que hi va, perquè si ella, argentina d'adopció no va a veure el seu andresito... qui hi anirà??? si no puc venir em portareu alfajores per passar-me el disgust????? :P

quan prengui una decisió tu i la lau sereu els primers a saber-ho!!

 
At 10/06/2005 1:16 p. m., Blogger Pingu said...

MERD.. !! prdoneu pel renek.. xò no m'havia fixat q era en dijous lo concert!!! per tant eliminat del meu gran any de concerts!!

PD: a no sr q em toque la "Primi" i abandono la feina dels...

Agur, jeje.

 
At 10/06/2005 1:49 p. m., Blogger krusty said...

En l'entrada te donen alfajores??
MB7s;)

 
At 10/07/2005 12:46 p. m., Blogger krusty said...

Uf!!!! vaya resakón!!!!això m passa x sortir en dijous!!! és q ja tenim 1 edat!!! i mos costa més recuperar-nos!!
MB7s;)

 
At 10/10/2005 7:16 p. m., Blogger Santi said...

no és x res, però veig q el teu blog tb és fantasma... sort de pingu que si no... jeje! bora!!!!

 
At 10/11/2005 10:30 a. m., Blogger Pingu said...

Tens raó santi x + q fem propaganda per JESUSCITY no hi ha forma q la gent s'apunti.

La veritat a mi em va de conya xq així m'entero de les novetats de BCN (xq viure a Tortosa) a vegades o sempre s una mica avorrit. I com no!!! m'entero dels resultats del CATA, jeje.

Agur.

 
At 10/11/2005 3:28 p. m., Blogger krusty said...

Jo te vaig dir (pitufina!!) q tb tenies un blog fantasma com lo meu!! o sigue q jo vaig ser lo 1r en adonarmen i reconeixerho!!!
Pingu, dp fico la crònica esportiva dl finde!! molt bons partits los 2!!

 

Publicar un comentario

<< Home