http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: CONCERT ANTÒNIA FONT

viernes, septiembre 19, 2008

CONCERT ANTÒNIA FONT

Dissabte passat vam presenciar el concert d'un dels grups de música en català que està més en forma, però la veritat és que van estar per sota del nivell que s'espera d'ells!! penso!!

Les condicions climàtiques no eren les millors: bastant de fred per l'època de l'any en que es trobem i molt de vent van crear una atmòsfera freda!! El so va deixar molt que desitjar!! Se sentia fatal!! I Antònia Font es va contagiar de l'ambient gèlid a l'hora de fer el concert. No poso en dubte la seua vàlua: he vist 2 concerts d'Antònia Font a BCN i el ritme i la reciprocitat amb el públic no tenien res a vore!! Me van entusiasmar molt més!! A més, los escolto bastant sovint i tinc tota la discografia!! A mi m'agraden molt!!

S'agraeix que los concerts siguen de bades, però això també fa que la majoria de gent que hi va no li agrada lo grup (algú preguntava qui era aquesta noia??), i això és contagia una mica. Són professionals i ho van intentar, però crec que no ho van aconseguir!!

La nota positiva va ser el poder sentir "Extraterrestres", una peça musical que tot i ser la primera en donar-se a conéixer semblava que tenien estigmatitzada!! Però vaig trobar a faltar "Batiscafo Katiuscas" i "Love song", una de les meues preferides.

Un fragment en directe de la seua cançó insignia "We Yeah"!! com podeu comprovar lo so dixa molt de desitjar:





I un altre fragment de la última que van cantar: "Viure sense tu":




Vatros vau anar-hi?? Què us va sembla??

Etiquetas:

5 Comments:

At 9/19/2008 11:57 a. m., Blogger Jordi Roig i Valldepérez said...

Pos davant de tot i al centre, que és on estàvem natros se sentia de perfecte! Potser era el vent.

Coincideixo amb tu, no va ser un gran concert dels Antònia Font, encara que van rescatar alguna cançó antiga que feia temps que no escoltava als seus directes.

Tot i així, m'ho vaig passar de conya!

Salut!

 
At 9/19/2008 12:34 p. m., Blogger krusty said...

Jo també mho vaig passar molt bé!! pro xq sóc un incondicional!! he anat sovint a concerts q no coneixia ni el grup ni les cançons i m'han transmés energia i ritme!! i bon rotllo!! i entenc q l'altre dia Antònia font no van acabar-ho d'aconseguir!!
Tot i així, si este cap de setmana tingués l'ocasió de vore'ls a l'antiga fàbrica Damm (com fa un parell d'anys!!) hi tornaria sense dubtar-ho!!

Records!!

 
At 9/19/2008 2:14 p. m., Anonymous Anónimo said...

Jo també segueixo, sempre que puc, els concerts d'Antònia Font. Estic d'acord que no va ser un gran concert, però... amb el vent que feia... Només calia veure el JM que semblava amagar-se darrera la guitarra, amb les mànigues llargues i més pendent que no els hi caiguessin els focus al cap, que d'improvisar nous acords i buscar-ne la complicitat amb la resta de la banda i el públic.

Que hi farem! Una altra vegada serà, però la veritat és que, entre el "concert asseguts" del Felip Pedrell i el "concert huracà" de l'altre dia, no sé jo si els hi quedaran moltes ganes d'escoltar les seves lletres en accent ebrenc.

Jo tampoc podré anar a l'antiga fàbrica de la Damm, però fa 2 anys sí que hi vaig ser, i allò va ser per flipar! Ara, que per flipar, la primera vegada que els vaig veure, a una discoteca de Solsona, no més de 15 persones mirant-los i jo i una parella de les illes (que possiblement segueix la banda fins i tot quan van a dormir!) cantant les cançons. Podríem dir que va ser com un concert privat!!!

Fins una altra, ASTRONAUTES

Rafel

 
At 9/19/2008 6:57 p. m., Blogger lluis said...

El concert de l'auditori va estar molt millor, el vent va destrossar el so, es colava pels micròfons i s'amplificava, un desastre vaja. Simplement vam tenir mala sort.

 
At 9/22/2008 9:46 a. m., Blogger krusty said...

A vore si se poden treure l'espineta una altra vgada x akí baix!!
Dvndres van anar a Tarragona i dsbte a BCN!! i crec q dimcres fan un "dúo" galàctic amb Jaume Sisa!! deurà ser una passada!! se fan dir Acapulco All Stars!! llàstima!! xq SisA podriem dir q és un dels "instigadors" d'Antònia Font!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home