http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: AVUI TINC COMPANYIA...

jueves, abril 03, 2008

AVUI TINC COMPANYIA...

Estos últims dies he estat bastant solet a la faena!! Abandonat per estos móns deltaics!!
Però avui, per sorpresa la meua, he tingut l'agradable companyia d'un ésser simpàtic!! Hem fet bones "migues", per què com jo al principi, quan no coneixem a la gent, som tímits i per això ens hem sentit molt agust mútuament!! Compartint lo silenci!! No hem intercanviat grans converses, però la sola presència d'ell me recomfortava i animava. No s'ha separat del meu costat en tot lo dia!! És un amic fidel!! Una mica estrany, però agraït!!
Estic pensant de posar-li nom. A algú se li ocorreix algun??

En un futur post us explicaré la meua nova faena (de fa 6 setmanes).

Etiquetas: ,

2 Comments:

At 4/07/2008 5:29 p. m., Blogger Pingu said...

Que et sembla Xurry? jejeje

agur.

 
At 4/08/2008 12:14 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Hola!!!
Això tb m'hauria de fer ballar lo cap?? m'hauria de fer tindre dubtes??

A vore això de xurri tb li dius a Angelina?? com pot ser!!!

Per cert algú més va vore (jo lo vaig vore tot sola!!!)lo nou programa de TV3 sobre l'orgasme??? me va agrada molt!!!

Moltsbes!!!

 

Publicar un comentario

<< Home