http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: Formula 1

lunes, marzo 31, 2008

Formula 1


Com sempre hi ha problemes en les lectures del nostre blog, aniré al grà!!! Jeje.

Aquest divendres s’inicia un joc interactiu relacionat en la Formula 1, com sempre s’ha dit com més serem més XALAREM!! (paraula molt nostra)!!

Resum:

1- Ens registrem: http://www.formulamanager.es/

2- Ens enviaran un link per confirmar el registre.

3- Tens 100 milions per crear el teu propi equip: 2 pilots, 1 xasis i 1 motor. (tens que tenir de tot).

4- I per últim, hem creat una sublliga “Somlosquesom”, per tindre un mica de PIQUE entre nosaltres.

5- Si vos interessa entra en la nostra sublliga o m’envieu un correu jlcolome@grupsagessa.cat per que vos enviï el nom d’usuari i codi o podeu demanar-ho al foro d’aquesta entrada.

Veieu com no es tant, jejej. Per cert, es poden guanyar premis.

5 Comments:

At 3/31/2008 1:54 p. m., Blogger krusty said...

En los 100 milions thas de comprar tot això q dius?? o pots canviar-ho per una caseta??
Les ties de les escuderies q van en paraigües tb les podem triar?? o són producte de la nostra imaginació?? un "espejisme" degut al sol i a la calor de l'esfalt??

Dp m'apunto!!

MB7s;)

 
At 3/31/2008 2:09 p. m., Blogger Pingu said...

Si, pots triar la noia que t'acompanyarà en aquest viatge. I si no t'agraden les noies tens un OSITO!! jeje.

agur

 
At 3/31/2008 3:11 p. m., Blogger krusty said...

Jo ja l'he triat!! pro en los diners q me donen no ne tinc prou x a pagar-li!!!!

Mb7s;)

PD: Quan vol val més...xq a vegads....

 
At 4/01/2008 2:55 p. m., Blogger krusty said...

Estic fent los equips!! pro com no tinc massa idea no sé si faré riure....més del normal!! vull dir!!

MB7s;)

 
At 4/02/2008 8:58 a. m., Blogger Pingu said...

Ja he canviat el correu!!!

agur.

 

Publicar un comentario

<< Home