http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: TENIM UN LLOP entre NATROS!!

sábado, junio 12, 2010

TENIM UN LLOP entre NATROS!!

A hores d'ara s'està efectuant la 1ra etapa de les 6 de les que consta la Cursa del Llop, on lo nostre "Buque insignia" pren part en totes elles per a transformar-se en un Llop salvatge entre les valls de Caro i Cardó, vigilades des de l'Ebre i el seu Delta.

Encara li falten moltes hores de patiment, però sé que ho aconseguirà!! no tinc cap dubte, ni jo ni cap membre del GR7.
Ara mateix voldria escriure tantes coses que no sé per a on començar, ni tinc lo temps necessari!!
Simplement esta entrada és per a donar-te una miqueta més de forçes en lo teu repte!! sé que quan ho llegiràs ja s'haurà acabat tot la mar de bé!! però també penso, que les ones d'internet t'arribaran ara que estàs pedalejant de valent.

Potser et convertiràs en Llop, però sabem que no canviaràs mai (ni volem!!) i que per als teus amics sempre seràs un catxorret!!

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!



Etiquetas:

3 Comments:

At 6/14/2010 3:27 p. m., Anonymous fitxa said...

ostia pere moltes gracies,ara estic entre content i matxacat,pero l'experiencia ha valgut la pena

 
At 6/14/2010 4:33 p. m., Blogger ximo said...

Felicitats al llop jesusenc.
He fet una entrada en alguns comentaris i fotos que potser us agradarà veure:

cliqueu

 
At 6/14/2010 6:03 p. m., Blogger krusty said...

I tant q mos agrada!!
a vore si penjo jo les meues fotos, q tmbé ne tinc unes quantes llargues!!!! ;)

 

Publicar un comentario

<< Home