http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: No és or tot allò que brilla

domingo, junio 25, 2006

No és or tot allò que brilla



Uf!! quanta emoció acumulada! vaig a disposar-me a fer la meua primera incursió dins el blog com a "membre no se que", bé la qüestió és que escullo el tema de debat, jeje.

Per commemorar una data tant assenyalada, vull retre un homenatge a totes aquelles noies que estem sempre espectaculars sense utilitzar més tecnologia que la de les cremes i el rímel. Crec que si visiteu (tant nois com noies) aquesta web entendreu de que parlo, jeje.

http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/

31 Comments:

At 6/25/2006 7:47 p. m., Blogger Pingu said...

Si no ho veig, no meu crec!!! Realment “algo esta cambiando” la stm. passada SIR Cooper ens deixa unes paraules i aquesta la Sra. PITT (que mal sona!!), es bateja amb seu primer POST... INCREÏBLE!!

Un post molt interessant i tocant un tema seriós (que no es habitual en aquest blog, però falta que en fa!), suposo que deu ser el toc FEMENI que li feia falta, jejejej, (encara que alguns no tenen definides molt bé les seves inclinacions, ei Krusty, jejejejeej ), aupos fins aviat.

Agur i felicitats Angelina (tot queda a casa, ;)

 
At 6/26/2006 12:31 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei!! veig que mos hem posat serios. Angelina molt bona l'entrada però tu ets una de les que més es cuida pq sn Pitt te dixarà que hi ha molta oferta!! je,je!!

Pos, tens raó. És un problema cultural i de fa molt de temps, no sé pq matros hem d'estar sempre impecables i ells no!! Venga xicos animo que es tema de debat!! Qui miraria una xica que no anés depilada??Pq mos ha tocat acceptar moltes coses pq ells són així??ui!! si m'agrada este tema!!
Bueno, va que avui a la vila del Pingüí toca el tema de de coeducació!! je,je!!!

Moltsbes!!! I no us canseu que és dilluns!!

 
At 6/26/2006 1:35 p. m., Anonymous Anónimo said...

Pues a mi em perdonareu, però jo no m´arreglo per agradar a ningu, em depilo pq em fa mania tenir pelos, no pq el novio em tingue que deixar...a mi ningu m´obliga a anar impecable, si vull anar amb el jersey ple de taques pues hi vaig...no es questio de sexe es questio d´higiene...i sino que me´n dieu dels metros sexuals???si van més guapos que moltes dones!!!

 
At 6/26/2006 3:53 p. m., Anonymous Anónimo said...

S

 
At 6/26/2006 4:01 p. m., Blogger Pingu said...

La veritat es que la societat obliga més a les dones que als homes "anonima", encara que tu ho facis x el teu ego personal (q em sembla fantàstic, no és una CRITICA!!), que els percentatges diguin que hi ha més noies amb anorèxia o bulímia, no és casualitata!! perque no fan anuncis amb noies o nois sobradets de carn, o amb problemes de vista, alopècia, peus plants, blancs Iniesta (no va per ningú).... bueno que m’enrollo massa,

Agur.

 
At 6/26/2006 4:17 p. m., Anonymous Anónimo said...

Suposo que és per una questió cultural, antigament la dona tenia que estar guapa i disponible per al marit, i les restes d´aquesta cultura encara perdura...de totes formes, crec que avui en dia tothom vol estar guapo, i sentir-se a gust amb ell mateix...

 
At 6/26/2006 4:23 p. m., Blogger Angelina Jolie said...

M'encanta la diversitat d'opinions que s'han generat. Cadascú pot pensar i fer el que vulgui, faltaria més, però només una cosa:que una persona sigui peluda no significa que sigui bruta, la depilacio no és un a qüestió d'higiene sinó d'estètica. Analitzem una situació, pq a quirofan la gent entra sense depilar? no és necessaria la higiene en una zona estèril?
Doncs pq estem dins una qüestió estètica i punt.
Bé, independentment d'això la meva aportació pretenia provocar una reflexió (no un enfrontament). No tot el que ens mostren les revistes, tv...és real i que pot ser un tema perillós si (sobretot gent jove) agafen aquests models com a referent.

 
At 6/26/2006 5:22 p. m., Anonymous Anónimo said...

Jo no dic que SOLAMENT sigui un problema d´higiene, jo crec que depen dels casos, pq en el cas del quirofan tens raó...però si una noia té molt pél al llavi i a al "sobaco" i no es depila una miqueta deixada (bruta) si que és...estas amb mi no???pq el pel a l´aixella fa que una persona sue més i a més fassi més mala olor...i aixo es tant per nois com per noies, els pels a l´aixella molesten no fan cap utilitat..

 
At 6/26/2006 5:24 p. m., Anonymous Anónimo said...

I lo mateix penso per al pél pubic...per a que serveix???es antiestetic a matar...vinga tots rasurats!!!!

 
At 6/26/2006 5:24 p. m., Anonymous Anónimo said...

I lo mateix penso per al pél pubic...per a que serveix???es antiestetic a matar...vinga tots rasurats!!!!

 
At 6/26/2006 5:44 p. m., Blogger Pingu said...

Ek anonim no tindràs una empresa de depilació?? jejej

agur.

Angelina estic estudiant això només es un kit kat entre pac i pac.

 
At 6/26/2006 5:44 p. m., Blogger Pingu said...

Ek anonim no tindràs una empresa de depilació?? jejej

agur.

Angelina estic estudiant això només es un kit kat entre pac i pac.

 
At 6/26/2006 5:46 p. m., Blogger Pingu said...

Eik anònim no tindràs un empresa de depilació?? jeje

agur.

Angelina stic studiant això només es un kit kat entre pac i pac.

 
At 6/26/2006 5:54 p. m., Anonymous Anónimo said...

noooo, que va...sol que no me va massa el tema pelos...

 
At 6/26/2006 8:01 p. m., Blogger Pingu said...

ON STA KRUSTY???

agur.

 
At 6/27/2006 12:00 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei anònim/a!! està clar que tothom s'arregla per a ell/a i si un dia no et vols posar guapa/o no ets poses i ja està.Encara que tb hi ha gent que va depilada i li canta... je,je!! crec que depilar-se no té res a vore en la higiene i sí en l'estètica, però el món està per a opinar, i sort que hi ha gent de totes maneres, gustos i opinions sn que avorrit seria!!!

Moltsbes!!!

 
At 6/27/2006 12:15 p. m., Anonymous Anónimo said...

Igualment molts besets i jo seguiré depilant-me, sigui pel que sigui...jejjeje ets de jesus?

 
At 6/27/2006 1:33 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Ei jo sóc de la vila del Pingüí, això no cal ni dir-ho!! je,je!! I tu? del "mundo anónimo"?? je,je!!
Jo tb continuaré "forever" depilant-me, encara que me tenta la idea del lásser!! je,je!!

Molts bes!!

 
At 6/27/2006 1:46 p. m., Anonymous Anónimo said...

A mi per a les aixelles els lasser ok, pero no ho fassis mai a la cara, pq tinc una amiga que li va deixar taques....ara que parlem d´estetica...no molaria un massatge d´aquest a l´esquena amb xocolate????buahgggg quin gustazo...

 
At 6/27/2006 1:58 p. m., Blogger Pingu said...

Eu probat el massatge de xocolate??? es q pringar-me tant, no se jo!! i total per a res, jejeje bueno pel massatge... bueno que m'animo massa... agur.

 
At 6/27/2006 4:38 p. m., Anonymous Anónimo said...

PUES jo vaig provar un massatge aixi raro fa cosa d´un mes i em va agradar molt, tot i que se´m va fer molt curt, pero es una pasada...ho recomano!!!!

 
At 6/27/2006 4:52 p. m., Blogger Angelina Jolie said...

Amb ganes de batre el rècord de participació en la meva primera aventureta (no sexual, tranqui pingu), vull felicitar-vos per totes les vostres opinions que com veig ja tots/totes teniu prou formades com a peluts/-des que sou!!!jejjejejejejejejejejejejejejej

 
At 6/27/2006 4:54 p. m., Blogger Angelina Jolie said...

Per cert, krusty, es veritat que seria un rècord? com tu ets el mestre de l'estadistica del blog...jejeje

 
At 6/27/2006 5:13 p. m., Blogger Srta. Yamabuky said...

Oh!!! anònim/a vaya bona idea això del massatge en xocolate, encara que a mi lo del xocolate més igual, mentre hi haigue un bon massatge!!! te dixa lo cos i la ment perfectes, estètica o salut??
Pingu que hi ha menors pel blog!!je,je!!!

La veritat és que lo del làsser fa pensar bastant pq m'han dit que fa una mica de mal i m'interessa la zona ingles, o sigue que s'ha de pensar.
Angelina has tret molt bon tema de debat.
Krusty "te estamos perdiendo"???

MOltsbes!!!

 
At 6/27/2006 6:05 p. m., Blogger Pingu said...

Aquest tema dels massatges te molt de joc, però no diré res q es pugui mal interpretar SRTA. jejejeejej.

La veritat, em sembla estrany una conversa en tants comentaris i CAP DE KRUSTY, es com una paella sense arròs, com una nit sense foscor, com una flor sense olor... la la la crec estic veient al•lucinacions (no funciona l’aire acondicionat)....UFFF!!

Agur.
.

 
At 6/27/2006 6:23 p. m., Blogger krusty said...

Tranki!! no m'heu perdut!! us controlo a tots!! i més del que us penseu!! sóc tipo Déu!! Observo, callo i imparteixo justícia!! jeje!! (d bonRotllo Srta. Yama!! "Yama y vendré!!! UM!! UM!!!" i com ell, només parlo en determinades ocasions!! pro kuan ho faig m'esplaio de gust!! eh!! Coper?!?! ets realment Coper?!??! tinc dubtes!!
AnJolina crec que ja hem superat lo record!! i encara té més mèrit si tenim en compte que jo no he fet cap entrada!! bueno ara 1!!i a més han aparegut (¿?) noves incorporacions!! o no!! Ja veig que feia falta un toc femení per incentivar a la gent!! això i que hi ha gent que actualment té poca faena!!
Massatge??!? bueno, un completo tp va gns malamnt!!
Ara no sé si publica +entrades, tipo catifes, x no desviar los comentaris!!
Pos res més que después dieu que m'enrotllo!!! "Cologar!!! Color de Hogar!!!"
MB7s fnt espionatge dsd 1 ordenador robat!!!

 
At 6/30/2006 9:44 a. m., Blogger krusty said...

Ei anonymous!!! q ja no scrius res?!?!?!? stàs x akí o q!??! ja saps ki és la Srta?!?!?
Mb7s;)

 
At 6/30/2006 10:58 a. m., Blogger Pingu said...

Jo sols se qui són La srta, krusty, l'angelina i pingu, però l'anonim i aa ni ideita (i mira que la pista q tinc es bona, però rés).

agur.

 
At 6/30/2006 12:05 p. m., Blogger krusty said...

Ahir vaig vore a algú dels 2....jeje!!!
MB7s;)

 
At 6/30/2006 12:48 p. m., Blogger Pingu said...

Clar al concert de Sabina, x crt com va anar?

agur.

 
At 6/30/2006 12:53 p. m., Blogger krusty said...

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOlt B!!!
Mb7s;)

 

Publicar un comentario

<< Home