http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: INDIGNACIÓ:

viernes, marzo 03, 2006

INDIGNACIÓ:

Si no parlo rebento!!! I com no puc parlar, ESCRIC.

Acabo de passar un dels pitjors moments de la meva vida, o al menys com a Català. I degut a aquesta humiliació, el meu sentiment Català, independentista i Spanisfobia s’ha augmentat.

Matisaré, no estic en contra els castellans PERQUE SÍ! , estic en contra de la gent que enverina el poble espanyol sol per guanyar vots (PP).

Jo parlo català perquè és la meva llengua materna, la que em sento més còmode i la llengua que més m’estimo i per tant no vull que desaparegui.

Després de tot això vos explicaré la situació d’aquest meravellós matí!!

Estava treballant aquest matí quan dos srs., entren al servei d’admissions i em pregunten:

Senyor: Donde esta el tanatorio?

Lluís: És aquella porta blanca de detras.

Senyor: Como?

Lluís: És aquella porta blanca de detras.

Després de parlar quatre coses més el sr. diu:

Senyor: No has tenido la educación de canviar de idioma para que te pudiera entender.

Lluís: Perdoné, jo no sabia que no me entendia y usted no me lo ha pedido.

Senyor: Yo no tengo porque pedirtelo, tu, por educación tienes que canviar.

Lluís: Lo siento pero aqui hay mucha gente que no habla catalan pero lo entiende. A parte, esto demuestra que mi lengua es debil.

Senyor: Ya empezamos con la tonteria, y lo de Eto’o...

Lluís: (Sona el telèfon, hi ha 6 persones a admissions, se que no puc aixecar la veu, que tinc aguantar el “XAPARRON” com diuen ells, però es humiliant. Contesto el telèfon i em faig el sort).

Al cap d’una estona nerviós per l’incident, arriba un matxaca del tanatori, i fent-se el graciós m’explica que m’han deixat verd els SRS.

L’únic del que puc estar tranquil i content, és que la gent que hi havia en aquell moment m’han dit que he actuat bé i que en cap moment els he faltat al respecte, cosa que ells no poden dir.

Etiquetas: ,

9 Comments:

At 3/03/2006 3:02 p. m., Blogger moi said...

Hi ha gent que no té clar el concepte de ser educat. I aquest home seria un d'ells. Si no ho entén que pregunti, perquè si ell té dret a ser parlat en castellà, nosaltres tenim el mateix a parlar català a Catalunya, on és llengua cooficial i la parlada per la majoria. I si no que s'assabenti d'on està.

 
At 3/03/2006 3:35 p. m., Blogger moi said...

Per culpa de gnt així (q no són tots pro si molts!!)hia akesta rivalitat entre "espanyols" i catalans!!!
De la frase:
És aquella porta blanca de detràs
a: "Es aquella puerta blanca de detrás!" kina diferència hia!??!?!?!? si no ho entenen són ganes d tocar los collons o los "huevos"!!! q així ho entendran!!! jo kuan vaig a lestrnger no exigeixo q me parlen en català!! jo crec q tu thas comportat MB!! sense faltar i sns pujar lo to de veu!! lo pitjor és q dp encara sen foten de natros a la cara i no podem dir res sinó ja diuen "Estos (putos)catalanes..es q como son...!" en fin!! q hem d continuar lluitant x evitar q desaparegui la nostra tan estimada llengua!!! mos veem ste finde!!
Mb7s;)

 
At 3/03/2006 3:39 p. m., Blogger krusty said...

Eis!! q lo comment dabans lhe fet jo!! pro no he vist q stava la sessió del Moi!! jeje!!
Mb7s;)

 
At 3/03/2006 4:05 p. m., Blogger Pingu said...

Moltes gràcies pel suport! Lo q passa es q tot i sabent q he actuat bé, em queden unes ganes de dir-li 2 de fresques tant als Srs. com al "company" del tanatori.!!

Pq no sabeu la q m'ha dit el del tana?

-Doncs d'aquí uns anys si no parleu castella vos pegaran 2 tiros!

-I tu no parles català parles tortosí i punto.

ESTIC!!! eeeeehh!!


Adéu. Agur. Adios. Bye. Au revoir. Arrivederci. Auf Wiedersehen.

 
At 3/03/2006 5:20 p. m., Blogger krusty said...

X cert, q té a vore Eto'o en too això?!?!?!? més q del tana lo tio és tarambana!!!! en fin...4 cubates sta nit i ofeguem ls penes!! pro penes de pena!! de dolor!! no d'utensili masculí la funcionalitat del kual és donar plaer i satisfacció indefinida a la dona!!! ara q si algú vol ofegar stos penes als cubates...allà ell!! si PePi (q no PePsi!!) no diu res...tp seré jo ki ho face!!!!
Mb7s;)

 
At 3/03/2006 5:22 p. m., Blogger krusty said...

Ah!! pro si algú ho fa q no dubte q tindré la càmara preparada x immortalitzar-ho i penjarho a stes sofrides pàginetes digitals!!
Mb7s;)

 
At 3/03/2006 8:44 p. m., Blogger Pingu said...

Lo d'Eto'o ni idea!! los aspanyols tot ho ajunten.

Adeu.

 
At 3/04/2006 1:52 p. m., Blogger Nuriaka said...

mira, es trist po es una dakelles coses k continuarà passant i anira a més!
Jo no tink dret per educacio que es canvii de llengua i es parli català???? Osia no em fa res parlar el castella sino mentenen i mho demanen dient que porten poc temps aki... po no com obligacio, sino com a persona que te la sort de parlar català, castellà i els idiomes k faci falta! Angles, rus... però com a acte de deferència no com obligacio!!!! I el problema es k ells ho entenen com obligacio k tenim... són curts... mira-t'ho aixi, tan curtets que nomes poden parlar castella! en fi, es com la grip ocellaire s'està extenent...

 
At 3/18/2010 5:17 p. m., Anonymous Anónimo said...

Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

 

Publicar un comentario

<< Home