http://www.makepovertyhistory.org SoM los que SoM (i aneM coM voleM!!). Ni + ni -. La MidA JustA!: SKYPE, PARLEM! ( com La Caixa)

miércoles, noviembre 30, 2005

SKYPE, PARLEM! ( com La Caixa)

Estava xafardejant pel blog de la nuriaka quan de sobte m’he fixat que tenia un link de Skype. I que és Skype?? Spyke és un programa gratuït i senzill que permet fer trucades de veu gratuïtes a qualsevol usuari de Spyke amb una qualitat excel·lent. Dels creadors de la tecnologia de Kazaa, Spyke usa tecnologia peer-to-peer (client-client) per connectar-vos amb altres usuaris. Spypke requereix un micròfon, uns auriculars i una connexió a Internet per funcionar.

Després d’aquesta breu informació, vos explico, jo fa aproximadament un any i mig que el tinc instal·lat en el meu ordinador i encara no he parlat amb ningú, i realment no se si funciona, però la veritat trobo que és una bona forma de parlar amb els companys encara que entenc que la gent no esta tant enganxada a internet com jo (hauré d’anar a sessions de desintoxicació).

Doncs no res, si algú vol provar-ho, que meu digui.

11 Comments:

At 11/30/2005 5:43 p. m., Blogger Nuriaka said...

eeeeeeeeeeeeeeis que si k funciona i de conya a més!!!!

 
At 12/01/2005 8:26 a. m., Anonymous Anónimo said...

Si que funciona, ho fa temps que l´utilitzo i va de conya, però has de saber el nick de l´altra persona per a poder trucar-la...

 
At 12/01/2005 10:44 a. m., Blogger krusty said...

I tu escriptor del Lazarillo kin nick tindries?? va laguna pista!!
MB7s;)

 
At 12/01/2005 11:11 a. m., Blogger Pingu said...

Krusty lo de l'enquesta va funcionant, però la gent q vota és de la colla? serà gent q voldra apuntar-se al voyage? Per mi no hi ha kp problema, com serem + rieurem, o no..

P crt lo de l'Skype no se si recordo la contrassenya xò en algun lloc la dek tindre.

AGUR.

 
At 12/01/2005 11:55 a. m., Blogger krusty said...

Nosé ki ha votat!!! jo només ho he fet 1 vegada!! x akí al lab tb ha votat algú!! crec!! x mi q vingue ki vulgue, smpre i kuant no li facin olor ls peus!! jeje!! és broma!!! pro q se fike doble capa de calcetí (acceptat xl Sr.Pompas Funebres!!)
Mb7s;)

 
At 12/01/2005 12:35 p. m., Anonymous Anónimo said...

Lazarillo,

no se si heu vist, per de moment guanya l´opció de Tortosa...fau cas del resultat de la votació? o o no??? si la majoria diu tortosa ens quedem a casa????

 
At 12/01/2005 12:54 p. m., Blogger Pingu said...

A ver si passa com en les ultimes eleccions de la federació de futbol català!!!

Agur ;+

 
At 12/01/2005 3:17 p. m., Blogger Nuriaka said...

jo haig d'admetre que he votat... po hi tenia dret no??? Enkara que no estaria ubicada a la colla... pingu vols dir que si poso pingu al skype et trobarà???

 
At 12/01/2005 5:11 p. m., Blogger Pingu said...

crec q no, ja ho miraré esta tarda xò tinc un altre nick.

agur.

 
At 12/01/2005 5:25 p. m., Anonymous Anónimo said...

jo tambe he votat,no crec q vingui però per si a cas...bueno,si posso pingu al skipe podre parlar amb tu???

 
At 12/01/2005 5:48 p. m., Blogger krusty said...

nick naranja o nicka cristal?!?! ups!!

 

Publicar un comentario

<< Home